ATWindsor Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) Vil minne deg på at de som ligger 10 - 15 km/t UNDER fartsgrensen skaper like mange potensielt sett farlige situasjoner, som de som ligger 10-15 km/t OVER fartsgrensen. Har du noen dekning for denne påstanden, eller er dette bare noe du tar ut av lufta? AtW Endret 20. desember 2014 av ATWindsor 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) enig! men man burde også mistet lappen på flekken dersom man kjører mer enn 10 km/t under fartsgrensen på tørt føre i dagslys. Mer enn 2 sekunders nøling i rundkjøring burde føre til henrettelse. Usikre, utrygge, nølende trafikanter skaper desidert flest farlige situasjoner i trafikken. Endret 5. januar 2015 av Henrik2k 2 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Mer enn 2 sekunders nøling i rundkjøring burde føre til henrettelse. Usikre, utrygge, nølende trafikanter skaper desidert flest farlige situasjoner i trafikken. Ja så absolutt, et nakkeskudd på flekken om det er nøling. Kan ikke ha usikre mennesker blant oss. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Og de som ikke bruker blinklys og dermed tvinger deg til å vente når du egentlig kunne kjørt, og så må du vente enda lenger fordi det kommer flere biler på den tiden tosken klarer å snigle seg forbi! Aaargh! Innfør steining!! Endret 5. januar 2015 av AdNauseam 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Og de som ikke bruker blinklys og dermed tvinger deg til å vente når du egentlig kunne kjørt, og så må du vente enda lenger fordi det kommer flere biler på den tiden tosken klarer å snigle seg forbi! Aaargh! Innfør steining!! Steining er nok fremtidens straffemetode her i landet. Så den støtter jeg. Hele familier kan jo delta på dette, så det blir gøy. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Steining er nok fremtidens straffemetode her i landet. Så den støtter jeg. Hele familier kan jo delta på dette, så det blir gøy.xD Jaja, så kan vi endelig få litt familietid. Og så gjør barna noe aktivt, istedenfor å sitte foran den fordømte skjermen hele dagen (der knuste glasshuset jeg sitter i)!! Endret 5. januar 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg gadd ikke lese hele tråden siden folk henger seg opp i bilforbudet. Hvor lang tid tok det før noen skjønte at dette ikke handler om bil? Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Steining er nok fremtidens straffemetode her i landet. Så den støtter jeg. Hele familier kan jo delta på dette, så det blir gøy.xD Jaja, så kan vi endelig få litt familietid. Og så gjør barna noe aktivt, istedenfor å sitte foran den fordømte skjermen hele dagen (der knuste glasshuset jeg sitter i)!! Kaste stein er jo også en fin form for trening for både barn og voksne. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg gadd ikke lese hele tråden siden folk henger seg opp i bilforbudet. Hvor lang tid tok det før noen skjønte at dette ikke handler om bil?Folk brukte lang tid.. Altfor lang tid... xD Kaste stein er jo også en fin form for trening for både barn og voksne.Mhm, og kanskje vi får noen gode steinkastere til OL også! Bare vinn-vinn dette her! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Hehe, det var i alle fall en interessant metafor Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Forby mennesker. Inne på noe her ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå