TST Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Podkasten handler også om Batman Arkham Knight, Battlefield 4 og Rayman: Legends.Podkast: – South Park-spillet matcher humoren og utrykket i serien til minste detalj Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Legg det ut på Soundcloud, slik at jeg kan høre på podcasten på jobben nå! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Legg det ut på Soundcloud, slik at jeg kan høre på podcasten på jobben nå! Your wish is my command: https://soundcloud.com/radcrew/13-03-2014 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Helt enig i at Resident Evil burde rebootes. Derimot med alle fan-service spillene som kommer inn disse dagene som f.eks broken age så ser jeg ikke problemet, med ett nytt Resident Evil spill i HD med den klassiske Resident Evil kontrollstyringen bare en smule oppgradert. Ellers så vil jeg gjerne fortsatt ha HD releaser til pc av Resident Evil Remake, en ny release av Resident Evil: Code Veronica som faktisk er oppusset og selvfølgelig den evige etterlengtede remaken av Resident Evil 2. Lenke til kommentar
subsequent Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Jostein har zexy latter! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Jostein har zexy latter! Vel nå fikk du meg hvertfall til å le! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Jostein ER sexy! Uansett, jeg er for øvrig veldig enig med Are, spill til PC er mye bedre enn på konsoller, det er fakta, og det er bare til å koble PC-en til TV-en via HDMI + en xbox kontroller med eller uten ledning, og du kan sitte i sofaen og spille. Achievments/trophies or what ever gir jeg også lang F i. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå