xibriz Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ja, jeg er interessert i hvordan andre lagrer sine crypto coins for å unngå å bli hacket/miste de? Jeg personlig har laget en egen virtuell maskin etter denne oppskriften Selve maskinen er lagret på en NAS med RAID5 Tar gjevnlige snapshot Har kun lokale krypterte wallets 1 Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Ja, jeg er interessert i hvordan andre lagrer sine crypto coins for å unngå å bli hacket/miste de? Jeg personlig har laget en egen virtuell maskin etter denne oppskriften Selve maskinen er lagret på en NAS med RAID5 Tar gjevnlige snapshot Har kun lokale krypterte wallets Har de stående i vanlige wallets, wallet'ene er kryptert med en passphrase på 25+ karakterer. Alle .dat filene er lagret på 5 ulike USB penner som ligger litt rundt i leiligheten. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Det kan være lurt med off site backup i tilfelle leiligheten brenner ned. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Det kan være lurt med off site backup i tilfelle leiligheten brenner ned. Rundt om i leiligheten / hos foreldrene min så ligger hele tiden på 2-3 lokasjoner Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Jeg bruker TREZOR hardware wallet, men er så godt som ute av Bitcoin nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå