sindre313 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvilken av dei er best? Jeg fikk en økning på ca 2500 poeng i 3dmark 2001 når jeg byttet fra catalyst til omega.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 det er smak og behag. Noen fortrekker cat, andre omega. Selv bruker jeg omega og er fornøyd med de. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 2500 poeng økning høres urealistisk ut, her var det nok noen innstillinger du hadde gjort som holdt igjen de vanlige driverne. Jeg har testet Omega driverne, men fant fort ut at jeg kan gjøre de samme justeringene selv, og jeg liker å ha godkjente, offisielle drivere. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ingen grunn til å bruke noe annet enn Omega, teknikken er jo den samme i begge (Omega er tweakede Catalyst drivere) bare at Omega ikke har innebygde snarveier for å score best mulig i benchmarks (som stort sett går på bekostning av bildekvalitet). Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Man kan like godt snu det på hodet, Omega driverne er "tuklet med" og ikke nødvendigvis like pålitelige. Hvis noe blir ustabilt vil man bli usikker på om dette er driveren eller noe annet sin feil. Når det gjelder bildekvalitet har jeg aldri sett forskjell fra Omega til Catalyst, jeg velger alltid de samme instillingene, 4xfsaa, 8xaniso performance. Så jeg ser egentlig ingen grunn til å bruke Omega.... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har Omega driverne innebygget overklokkings muligheter(WinXP)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå