Gå til innhold

Steam problem pga epost..

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg får ikke til å logge meg inn på steam, fordi eposten min er sperret. Internett hadde bugget seg eller noe lignende fordi jeg fikk meg ikke på eposten min, uansett om jeg skrev det rette passordet inn om og om igjen. Til slutt endte det med at eposten min ble sperret fordi jeg hadde skrevet "feil" passord for mange ganger. Det var en kompis av meg som lagde denne eposten for noen år siden, og husker ikke detaljer som alternativ epost og alt det der, som jeg nå trenger for å åpne den igjen.

Eposten er knyttet til steam, og nå trenger jeg selvsagt "kode" fra eposten for å logge inn på steam. Hva faen skal jeg gjøre? Vet passordet både til steam og email men kommer ingen vei. Har tatt kontakt med hotmail men virker ikke som jeg får bevisst nok at dette er min konto..

Føler jeg ikke har noen muligheter igjen, men håper noen der ute har opplevd det samme, og vet hva man skal gjøre, haha..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så, du har klønet med passordet til den ble sperret, og kan ikke passord til alternativ-mail, samt ikke noe "hemmelig spørsmål" eller mobil koblet til eposten?

Da blir nok det neste en telefon til hvem enn som sitter på eposten din.

Ville også prøvd å kontakte Steam for å se om du klarer å forbigå epost verifiseringen og så muligens bytte tilknyttet mail. Du skal jo tross alt ha Recovery løsninger som hemmelig spørsmål via steam også.

Lenke til kommentar

Har klønet det til nå, ja..

Kan passordet til den brukeren som er sperret og passordet på steam kontoen min. Det var en kompis som lagde denne eposten for lenge siden, snakket med han idag, og han har bare tastet inn helt tilfeldig alternativ epost, bare får å lage eposten ferdig kjapt..

Vet ikke noe hemmelige spørsmål siden alt ble bare tilfeldig skrevet inn, og har heller ingen mobil koblet til denne eposten.

Skrev nettopp til steam, men hva kan de gjøre med dette tror du?

Kan de fjerne "Steam guard" så jeg får tilgang igjen eller er ikke det mulig?

Håper jeg får svar av steam iløpet av morgen dagen, og får se va de skriver.

Lenke til kommentar

Ved å sende e-mail til steam så har du mulighet til å få byttet til en ny e-mail.
Har selv gjort dette da jeg måtte få kode og e-mailen var cirka 15år gammel.

Tror jeg sendte e-mail med informasjon om hvilket var det siste spillet jeg kjøpte, siste spill jeg spilte, siste 4 nummerne på bankkortet og ellers så mye informasjon som mulig.

De svarte relativt fort, og byttet til den e-mailen jeg skrev at jeg ønsket de byttet til.

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar

Usikker på om du MÅ ha en backup på steam, men jeg har iallefall muligheten til å svare på et spørsmål du satt ved opprettelsen av kontoen. De kommer ikke til å låse opp kontoen uten videre, hverken mail eller steam over mail.

Mailen får du nok kun fikset via telefon, steam må du kanskje gå noen runder med også for å bevise at kontoen faktisk er din, det skal ikke være lett å lure til seg andres konto, og når du sitter på lite bevis blir det fort en kjedelig prosess.

Men det blir sannsynligvis siste gang også, lærer fort når du først har lagt egget :p

Lenke til kommentar

Dette skrev jeg i e-mailen:

Hello,

After reinstalling my computer I had to do this Verification E-Mail, however my problem is that my e-mail connected too this steam account is an extreme old and LOST hotmail account from the second world war. So without changing the e-mail connected to my steam acc. I can't access it.
My steam ID is; XXXX
Login: XXXX
Last 4 digets of my creditcards used for purchases is;
(Visa)Mastercard: XXXX
(Visa)Depitcard: XXXX
Born: XX.XX.XX
I THINK my hotmail connected to this acc is: [email protected], but im not 100% sure, however thats an deleted hotmail account not used in a LONG time.
I would like to change my E-Mail adress to: [email protected], the same as benig used in this support acc.
Last game played: Dota 2, Faceless Void, Lost.

Thanks for all the help.

Jeg fikk svar 3 dager senere, jeg sendte mail kl 20:00 Mandag, fikk svar 17:30 Torsdag.

Som svar fikk jeg en lenke jeg skulle følge for å bytte e-mail. Var en rask prosess hvor jeg kun sendte en e-mail, og kun fikk et svar.

Edit: Ser det er 100 skrivefeil i e-mailen, så dette er ikke å være bekymret for :p

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar

Har ikke akkurat mye bevis på at dette faktisk er min konto.. Vet ikke hvordan type spørsmål Steam kommer til å spørre meg om, men kanskje noen av dere vet det?

Vet ting som:

- Sist spill jeg spilte

- Siste spill jeg kjøpte

- Fikk ett spill i en gave av en kompis, så vet hvem jeg fikk det av, og 3 siste tallene i kortnummeret.

Kommer ikke på mye, men er det noe annet som dere kommer på, som kan kanskje hjelpe i dette tilfelle?

Sendte som sagt mail til Steam i går, har ennå ikke fått svar, men rekner med det tar noen dager selvsagt..

Lenke til kommentar

Har ikke akkurat mye bevis på at dette faktisk er min konto.. Vet ikke hvordan type spørsmål Steam kommer til å spørre meg om, men kanskje noen av dere vet det?

Vet ting som:

- Sist spill jeg spilte

- Siste spill jeg kjøpte

- Fikk ett spill i en gave av en kompis, så vet hvem jeg fikk det av, og 3 siste tallene i kortnummeret.

Kommer ikke på mye, men er det noe annet som dere kommer på, som kan kanskje hjelpe i dette tilfelle?

Sendte som sagt mail til Steam i går, har ennå ikke fått svar, men rekner med det tar noen dager selvsagt..

Som du så i min tidligere post trenger man ikke så veldig mye informasjon for å få fikset dette, og vil tro du kommer langt med de tre tingene du nevnte. En gammel CD-Key av et slag vil også hjelpe.

Hvis du vet de 4 siste nummerene på kortet du brukte til betaling av dine spill vil det også hjelpe vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Vet ting som:

- Sist spill jeg spilte

- Siste spill jeg kjøpte

Som du så i min tidligere post trenger man ikke så veldig mye informasjon for å få fikset dette, og vil tro du kommer langt med de tre tingene du nevnte. En gammel CD-Key av et slag vil også hjelpe.

Hvis du vet de 4 siste nummerene på kortet du brukte til betaling av dine spill vil det også hjelpe vil jeg tro.

Jaa! Jeg husker alle de tingene du nevnte i en tidligere post, så håper dette ordner seg.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...