Rivers Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Det er helt utrolig hvordan ting flytter seg på tidslinjen til pinnacle. Har flere videoklipp som skal synkes til et sammenhengendes lydspor og de nøye plasserte klippene detter stadig vekk ut av synk. Nå ser det ut som hele lydsporet har forskjøvet seg så da skulle det vel bare være å dra det til rett plass... NEI!!! Jeg har markører i hvert klipp og matchendes markører på lydsporet og de er flere minutter fra hverandre. Flytter lydsporet så nærme jeg kan og zoomer så inn for å få det helt nøyaktig. Drar det akkurat dit det skal være, slipper, og alle synkpunktene er plutselig flere minutter fra hverandre igjen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Bruk et annet program? Lenke til kommentar
HardGround Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Kva for ein versjon bruker du?, har aldri hatt problem med pinnacle studio 16 ultimate. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 Pinnacle Studio 15 HD.Når jeg gidder å prøve mer skal jeg låse lydsporet og legge inn et tekstelement helt først på videolinjen og se om jeg kan få dem til å matche ved å justere lengden på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå