ZerothLaw Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Er det noen som har erfaring med både Cubase 7 og FL studio? Jeg planlegger å anskaffe en av disse, men er usikker på hva jeg skal velge. Jeg har erfaring med Cubase 4 og 5, og har i grunn vært fornøyd med disse. Nå blir det hovedsakelig elektronisk musikk jeg skal lage, men vil også ha muligheten til å kunne lage klassisk musikk i midi, og gode muligheter for audiospor. Er FL Studio fortsatt en god DAW for å lage annet enn elektronisk musikk? Jeg har hørt at FL "oppmuntrer" til kreativitet, mens Cubase er mer for den som vet hva man vil ha på forhånd. Stemmer dette? Synspunkter ellers på de to programmene mottas med takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Cubase og FL kan ikke sammenlignes... i min mening så er det to stk som er på haugen Cubase eller Pro Tools.. hvor C7.5 er sjefen Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 13. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2014 Cubase og FL kan ikke sammenlignes... i min mening så er det to stk som er på haugen Cubase eller Pro Tools.. hvor C7.5 er sjefen Hva er det som gjør de ikke-sammenlignbare? Og, hva er det som gjør C7.5 til sjef? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Cubase og FL kan ikke sammenlignes... i min mening så er det to stk som er på haugen Cubase eller Pro Tools.. hvor C7.5 er sjefen Hva er det som gjør de ikke-sammenlignbare? Og, hva er det som gjør C7.5 til sjef? At man ikke helt vet hva man snakker om:) Den store forskjellen er brukergrensesnittet, og det kommer litt ann på hva som faller i smak. Fl studio funker akkurat like fint til Elektro som til klassisk, eller hvilken sjanger det måtte være. Hvis du allerede er kjent med Cubase ville jeg fortsatt med det. Selvom jeg på generelt grunnlag ville anbefalt Fl, siden jeg har mest erfaring med det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå