aklla Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Ser elkjøp har den på salg, og ettersom jeg trodde min støvsuger tok kvelden i dag, så bestilte jeg en sånn. Men, når jeg kom hjem litt senere stod støvsugeren på(sikkert stått på noen timer). Men, uansett, den fungerer. Antagelig gikk den bare varm, ettersom støvsugerposen full av murpuss og sagfliss ble ødelagt. Har en ca 8 år gammel støvsuger nå, som var en av de billigere den gang. Så, da ble jeg veldig usikker, er det noe poeng å bytte? Er begrenset hvor lenge den holder den jeg har, spess mtp. at posen sprakk så det antagelig kom en del dritt inn i motoren. Så, er http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/TCR4238011/hoover-stovsuger-tcr-4238-011 verdt pengene? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Beholdt du den, og er du fornøyd? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 beholdt den ja, er fornøyd. kraftig sak og latterlig enkelt å tømme beholderen. er ett ganske genialt sånn sluttstykke, med 2 filt-hjul på hver side for å skåne parketten. Eneste er at ledningen kunne vært litt lengre og slangen er litt for stiv. Ikke perfekt, men jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå