LVS Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hei Eg har ein Ford Mondeo mk3 2001 2,0 sedan og frøys fast handbrekket i vinter (ganske noob) tinte så bare bilen og alt blei fint heilt til eg brukte handbrekket igjen da det er ein treighet her på denne bremsewirene. Har funnet ut at dette ikkje såg så gale ut å gjera sjølv, men trenger då deler, ringte til kverneland og fekk pris på ca 700-800kr pr stk. Mens eg finner f.eks. denne på nettet: http://www.delespesialisten.no/bildeler/bremsekabler/triscan-h%C3%A5ndbrekkabel/33505?idType=15486 Har 0 erfaring på dette og lurer på om det er noko ulemper med å kjøpe denne uorginale, eller vil det lønne seg å kjøpe oringal? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Originalt er ofte dyrere, men ikke alltid bedre. Men som med det meste, du mister fort "garantien" på at det er gode deler når du beveger deg ut på markedet, ville prøvd å spørre på et ford forum. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Er du sikker på at det er wirene? Det er mer vanlig med treghet i parkbremsmekanismen i calipperne. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå