jodaneida Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Tenkte jeg skulle søke årsstudium i juss ved høgskolen i Førde. Noen som har gått skole der som kan si noe om miljøet og aktiviteter? om jeg som kommer nordfra lett vil bli integrert osv.. evnt hvis noen har tatt/går juss der nå som kan si noe om studiet? Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg har ikke studert ved nevnte studiested, men undres over hvorfor du ønsker å ta årsstudium i juss? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 HISF har to avdelinger, Førde og Sogndal. Årsstudiumet i Juss ligger i Sogndal, som er kjent for å ha et veldig bra studentmiljø. De fleste elevene kommer fra veldig spredte plasser, og det er egentlig en svær studentplass. Når studentene har ferie, så er det nesten tomt der. Fordi alle kommer fra forskjellige plasser, så må alle aktivisere seg. Studentpuben heter Meieriet, og er faktisk en studentpub som er populær for kjente band å spille på. Selveste Xzibit tok turen dit for 1 år siden. 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Har ikke gått skole der, men har vært en del i Førde og kan helt ærlig ikke se for meg noe studentliv der, det er ærlig talt et dødt sted ^^ Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg har ikke studert ved nevnte studiested, men undres over hvorfor du ønsker å ta årsstudium i juss? Er fortsatt usikker på hva jeg vil studere og har vurdert juss ganske lenge nå. Eneste er at jeg ikke har stort håp om å komme rett inn på bachelorstudie med mine karakterer.. tror jeg ligger på en 4,2 i snitt Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg har ikke studert ved nevnte studiested, men undres over hvorfor du ønsker å ta årsstudium i juss? Er fortsatt usikker på hva jeg vil studere og har vurdert juss ganske lenge nå. Eneste er at jeg ikke har stort håp om å komme rett inn på bachelorstudie med mine karakterer.. tror jeg ligger på en 4,2 i snitt Har du alderspoeng / Militærpoeng / høgskolepoeng? Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg har ikke studert ved nevnte studiested, men undres over hvorfor du ønsker å ta årsstudium i juss? Er fortsatt usikker på hva jeg vil studere og har vurdert juss ganske lenge nå. Eneste er at jeg ikke har stort håp om å komme rett inn på bachelorstudie med mine karakterer.. tror jeg ligger på en 4,2 i snitt Har du alderspoeng / Militærpoeng / høgskolepoeng? Jeg blir 21 i september og ja, jeg har militærpoeng Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Da har du jo kanskje muligheten til å komme inn på flere ting hvis du regner ut poengsummen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå