superlump Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hei! Jeg er på utkikk etter ny sykkel, helst landeveisykkel da jeg er ute etter å sykle lengre distanser. Er forøvrig en nykommer på sykkelfronten, så har ikke mye peiling.Er vant til tunge og billige allround-sykler. Har sett på de billigste modellene til sportsbutikkene, slik som: - Diamant Pinnacle R6 -Merida 90 Sora - White RR Lite FB 14 - Sportif 2.1 Handler på studentbudsjett. Skal jeg ha pedaler og sko så må nesten budsjettet holde seg under 10 000. Studerer i England, så sykkelen blir bare brukt når jeg er I Norge, noe som er ca. hver andre mnd. Tenker derfor at det kanskje ikke er like mye vits i å investere like mye. Noen tanker? Mottar alle tips med takk! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Stikk i butikken nå og se om du kan få utgående 2013 modeller til en rimelig pris. Jeg fikk 40% på en kul terrengsykkel hos G-Sport for et par uker siden. Lenke til kommentar
superlump Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Stikk i butikken nå og se om du kan få utgående 2013 modeller til en rimelig pris. Jeg fikk 40% på en kul terrengsykkel hos G-Sport for et par uker siden. Takk for tips,det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå