AnonymDiskusjon Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hvordan sjekke opp ei jevla digg jente som jobber på en treningssenter ?? Burde jeg kanskje få øyekontakt og hilse liksom at hun legger merke til meg eller bare gå rett på, jeg vet at treningssenter er verdens beste sted å sjekke opp men faen hun er digg. Det er så vanskelig å vite om hun har allerede kjæreste eller kanskje ikke er interissert. Elsker ikke jenter gutter som har selvtillit, du må ha ganske høy selvtillit når du spør i slike steder? Noen tips ? Jeg har sjekket opp ei jente tidligere i en butikk og fikk nr og alt. Hun sa at hun hadde gitt nr til alle uansett når man spurte med slik selvtillit faen hun var digg også vêt ikke om hun mente det.. Anonymous poster hash: d5da0...768 Anonymous poster hash: 16399...16f Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Ja, hun er faen så digg. Det forsto vi. Hva gjør hun på treningssenteret? Er hun resepsjonist, personlig trener eller vaskekjerring? Du må i hvert fall passe på å løfte tungt og få det til å se lett ut hvis hun går forbi mens du løfter. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Ja, hun er faen så digg. Det forsto vi. Hva gjør hun på treningssenteret? Er hun resepsjonist, personlig trener eller vaskekjerring? Du må i hvert fall passe på å løfte tungt og få det til å se lett ut hvis hun går forbi mens du løfter. hun er Resepsjonist, hun vaska litt rundt forrige gang, hun er enten 18-20 år aner ikke. Anonymous poster hash: 16399...16f Lenke til kommentar
Populært innlegg Okapi Skrevet 12. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. mars 2014 Kan du ikke bare fortelle henne at hun er faen så digg? 12 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Det forslaget er kanskje verd et forsøk. Pass på å få en skikkelig pump før du spør. Pass på å se hvor du går. Jeg gikk inn i døra på vei ut fra treningssenteret en gang og jeg tror ikke at jeg sjarmerte jenta i resepsjonen. Endret 12. mars 2014 av Zarac 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Hadde nesten hatt lyst å søke jobb der, når jeg jenter først bli kjent med meg og jeg kjent med dem er det alltid enklere, men nå vet jeg ingenting om hun. Men får vel kanskje bare sjekke henne opp en dag, vet lkke om jeg skal vente til sommeren da har jeg lagt på meg minst 5 kg muskel ekstra. Vi får se, men samtidig tror jeg at hun har type skjer ikke at ei så fin og digg jente er singel, vi får håpe. Litt kleint hvis hun sier at hun har type eller ble, blir liksom kleint å møte hun. Men hvorfor skal det blir det? Hun er ei pen jente hun må forvente at gutter prøver seg på hun. I Will Ask her out... I sommer eller om en stund til litt tidlig uansett Anonymous poster hash: 16399...16f Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Husk å ta med deg en vekt hen til henne og løft mens du snakker med henne. Poengter at du syns den er kjempelett, da skjønner hun hvor sterk du er. 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Har du prøvd å daske henne i trynet med din penis? Mener å huske at det gjør susen. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Haha, hva skjer med alle disse rådene?Har selv jobbet som resepsjonist på treningssenter, og jeg kan fortelle deg at for at hu skal skjønne at du er interessert så må du nesten be hu ut. Det er nok mange som er hyggelige og prater med henne hver dag på jobb så det holder ikke å bare slå av en prat. Ikke vær sånn kjepphøy og ha sånn "ohh se på meg jeg er så syykt digg og muskuløs at du bare ikke kan motstå meg"-holdning. Vær høflig, flørt litt også spør du om nr hennes og ber henne ut GL! Endret 12. mars 2014 av Nudelpus 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Husk å ta med deg en vekt hen til henne og løft mens du snakker med henne. Poengter at du syns den er kjempelett, da skjønner hun hvor sterk du er. hahaha, er dessverre ikke Johnny bravo Anonymous poster hash: 16399...16f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Haha, hva skjer med alle disse rådene? Har selv jobbet som resepsjonist på treningssenter, og jeg kan fortelle deg at for at hu skal skjønne at du er interessert så må du nesten be hu ut. Det er nok mange som er hyggelige og prater med henne hver dag på jobb så det holder ikke å bare slå av en prat. Ikke vær sånn kjepphøy og ha sånn "ohh se på meg jeg er så syykt digg og muskuløs at du bare ikke kan motstå meg"-holdning. Vær høflig, flørt litt også spør du om nr hennes og ber henne ut GL! hvordan skal jeg flørte med hun, det er annerledes å flørte med jenta i klassen eller på jobb og annerledes med hun her , vet lkke hva jeg skal si: de privat timene hvordan fungerer det er det liksom en trener, hun begynner å snakke: så kunne jeg tatt en Johnny bravo babe babe du holder på å koke av kjærlighet la meg kjøle deg ned, Neida men kunne liksom sagt går du foresten på universitet tror jeg her sett deg, du virker kjent, hvis hun sier nei , eller kanskje hun har sett meg hadde det vært bra, tror hun går på vidregående, men å flørte tja det blir vanskelg, eg har sett deg et par ganger og jeg lurte på om du ville bli kjent med meg ? Hun sier sikkert ja hvorfor ikke ? Da spør jeg med engang om hun vil finne på noe ? Eller bedre å adde hun på face snakke litt først, vil ikke være for pågående. Vet ikke . Anonymous poster hash: 16399...16f Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Ikke gjør det så komplisert. Dette er hva jeg ville gjort: Gått bort til henne, slått av en prat, vær hyggelig og få henne til å le, flørt litt, og mens leken er god sier jeg noe a la "Du, jeg må være ærlig og si at jeg synes du virker som en utrolig søt og hyggelig jente som jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med. Ville du kanskje truffet meg på fredag for en kopp kaffe?" Noen jenter setter pris på gutter som er rett frem og ikke er redd for å vise hva de vil. Eller du kan sende henne en melding på facebook. Jeg personlig opplevde det som litt feigt da. Liker det bedre når folk sier ting til meg face to face Så du må nesten føle på det selv. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Glem henne, det er allerede for sent. Feilen du gjorde var å tenke, neste gang du ser en dame du liker ikke tenk bare start å snakke. Jo mer komplisert du gjør situasjonen jo mindre sjans har du for å komme ut av det med hva du vil. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2014 Ikke gjør det så komplisert. Dette er hva jeg ville gjort: Gått bort til henne, slått av en prat, vær hyggelig og få henne til å le, flørt litt, og mens leken er god sier jeg noe a la "Du, jeg må være ærlig og si at jeg synes du virker som en utrolig søt og hyggelig jente som jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med. Ville du kanskje truffet meg på fredag for en kopp kaffe?" Noen jenter setter pris på gutter som er rett frem og ikke er redd for å vise hva de vil. Eller du kan sende henne en melding på facebook. Jeg personlig opplevde det som litt feigt da. Liker det bedre når folk sier ting til meg face to face Så du må nesten føle på det selv. for vel bare prøve meg til sommeren face to face, må væte Johnny bravo hahah han tåler å bli avvist Anonymous poster hash: 16399...16f Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Vær heller deg selv du. Hva er det for noe? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Vær heller deg selv du.. Ja, skal være det:) bare tuller litt. Anonymous poster hash: 16399...16f Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Si hei...Funker alltid. Endret 14. mars 2014 av Heradon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå