Gå til innhold

hell i uhell

Anbefalte innlegg

jo da, det bare MÅTTE skje, her for en ukes tid siden så bestillte jeg meg en xp1800 å soyo dragon plus, jeg henta delene på posten på fredag.. skulle på lan på lørdag... det som skjedde er egentlig litt morsomt men herregud så kjett...

Jeg satt å dulla med mitt på dette LAN'et.. satt i photoshop å mekka no compo strukturer (var crew på LAN'et) så plutselig klikker ALT sammen, skjermen blir blå med masse streker på høyttalerne skriker det de kan å jeg blir redd, kjenner en skarp lukt av svidd plast, det første jeg tenker på var å rive ut alt som kaltes ledninger til strøm forsyninga...

jeg ble totalt uttafor, trodde jeg hadde grilla AMD'n.. men nei da, det som faktisk hadde sjedd var at skjermkortet (ASUS G-force 32DDR v6800 pure) hadde takka for seg, var en stor rift i ene ram brikken.. TAKK GUD FOR AT DET BARE VAR SKJERMKORTET...

Vi bestemte oss for å ha det litt "gøy" med dette kortet, satte på det 240 volt både her å der... det var gøy.. masse gnistring å greier... til en finale så var det en som var på LAN'et som stakk hjem å henta en fenghette, som vi la i en hovedkort box sammen med mitt gamle asus.. need i say more ?

dette er hell i uhell!!

Bilder kommer fra dette så snart jeg har fått samlet dem sammen!!.. blei tatt rundt 100 bilder av det, samt noen filmer osv! =) hehe real fun!

Housey

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-17 19:46, PanzerFaust skrev:

Jeg ser fortsatt ikke hellet..

Skjermkortet mitt er ødelagt! jippi, nå kan jeg sprenge det!
:roll:

Ser du ikke hellet ?? jeg hadde jo ikke grilla CPU'n likevel =) var bare skjermkortet som takka for seg på en ellers brutal måte!

House

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...