house Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 jo da, det bare MÅTTE skje, her for en ukes tid siden så bestillte jeg meg en xp1800 å soyo dragon plus, jeg henta delene på posten på fredag.. skulle på lan på lørdag... det som skjedde er egentlig litt morsomt men herregud så kjett... Jeg satt å dulla med mitt på dette LAN'et.. satt i photoshop å mekka no compo strukturer (var crew på LAN'et) så plutselig klikker ALT sammen, skjermen blir blå med masse streker på høyttalerne skriker det de kan å jeg blir redd, kjenner en skarp lukt av svidd plast, det første jeg tenker på var å rive ut alt som kaltes ledninger til strøm forsyninga... jeg ble totalt uttafor, trodde jeg hadde grilla AMD'n.. men nei da, det som faktisk hadde sjedd var at skjermkortet (ASUS G-force 32DDR v6800 pure) hadde takka for seg, var en stor rift i ene ram brikken.. TAKK GUD FOR AT DET BARE VAR SKJERMKORTET... Vi bestemte oss for å ha det litt "gøy" med dette kortet, satte på det 240 volt både her å der... det var gøy.. masse gnistring å greier... til en finale så var det en som var på LAN'et som stakk hjem å henta en fenghette, som vi la i en hovedkort box sammen med mitt gamle asus.. need i say more ? dette er hell i uhell!! Bilder kommer fra dette så snart jeg har fått samlet dem sammen!!.. blei tatt rundt 100 bilder av det, samt noen filmer osv! =) hehe real fun! Housey Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 digg!!!!!!! i huet??? blir vell gf4 på deg da jeg har to drager i min signatur Lenke til kommentar
house Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 Quote: On 2002-02-17 19:06, CS_eR GøY skrev:digg!!!!!!! i huet???blir vell gf4 på deg dajeg har to drager i min signatur hva mener du "i huet" ? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Jeg ser fortsatt ikke hellet.. Skjermkortet mitt er ødelagt! jippi, nå kan jeg sprenge det! Lenke til kommentar
house Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 Quote: On 2002-02-17 19:46, PanzerFaust skrev:Jeg ser fortsatt ikke hellet..Skjermkortet mitt er ødelagt! jippi, nå kan jeg sprenge det! Ser du ikke hellet ?? jeg hadde jo ikke grilla CPU'n likevel =) var bare skjermkortet som takka for seg på en ellers brutal måte! House Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå