Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Hjelp til presentasjon

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal ha en presentasjon i tysk om en uke i mitt liv, men jeg gjør veldig lite på ukedagene for tiden. Vi får lov til å dikte opp ting vi egentlig ikke gjør i og med at læreren ikke kan sjekke hva vi gjør når vi er hjemme. Er det noen som har ideer til hva jeg kan fortelle om? Dette er en karakter som er veldig viktig og jeg er litt sent ute så det haster! På forhånd takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har lært hunden din et nytt triks.

Du ryddet på loftet og fant noe uventet og spennende.

Du fikk en ubehagelig selger på døra, men du skremte ham vekk siden du nettopp har lært din hund å angripe på kommando.

Du forsøkte å spise 2 kilo mel for å imponere på Youtube, men klarte bare spise 1 kilo. Siden har du øvd hver dag.

Du har temmet en fugl som nå spiser av hånden din.

En du kjenner har bursdag og du har brukt mye tid på å spikre et hus som katten til vennen din kan oppholde i seg utendørs.

Du har bestilt sminke på nettet, men oppdaget at du fikk syntetisk cannabis istedet.

Du har bakt pizza og lagt i fryseren i tilfelle du får besøk.

Du har satt støvsugerrøret i ett øye og slått den på for å sjekke om det er sant at den virkelig kan suge ut et øye.

Du har båret ut søpla.

Du oppdaget at naboen kjørte i fylla og ringte politiet.

Du har trent mye yoga.

Du har forsøkt å vaske doen med en sitron.

Du har vasket fjernkontrollen med en q-tips dyppet i sprit.

Det er jo bare å finne på ting?

Endret av ærligøs
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du har lært hunden din et nytt triks.

Du ryddet på loftet og fant noe uventet og spennende.

Du fikk en ubehagelig selger på døra, men du skremte ham vekk siden du nettopp har lært din hund å angripe på kommando.

Du forsøkte å spise 2 kilo mel for å imponere på Youtube, men klarte bare spise 1 kilo. Siden har du øvd hver dag.

Du har temmet en fugl som nå spiser av hånden din.

En du kjenner har bursdag og du har brukt mye tid på å spikre et hus som katten til vennen din kan oppholde i seg utendørs.

Du har bestilt sminke på nettet, men oppdaget at du fikk syntetisk cannabis istedet.

Du har bakt pizza og lagt i fryseren i tilfelle du får besøk.

Du har satt støvsugerrøret i ett øye og slått den på for å sjekke om det er sant at den virkelig kan suge ut et øye.

Du har båret ut søpla.

Du oppdaget at naboen kjørte i fylla og ringte politiet.

Du har trent mye yoga.

Du har forsøkt å vaske doen med en sitron.

Du har vasket fjernkontrollen med en q-tips dyppet i sprit.

Det er jo bare å finne på ting?

Ja vet det bare er å finne på ting, men de må være realistiske... Takk uansett! Er ferdig med å skrive oppgaven, fikk diskutert med andre med samme oppgave:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...