Niklasp Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Fjernkontrollen er i fokus i denne nye konsepttegningen.Er det slik nye Apple TV vil se ut? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Dette var fabelaktig sexy. Undrer på når Apple kommer til å utnytte potensialet med Apple-TV. Spill, apper, osv. 5 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Virkelig stusselige greier.En fjernkontroll (til TV) sin hovedfunksjon (eneste) er jo å trykke på den for å kontrollere TVen. Dette blir jo vesentlig mer knotete og føles dårligere med en touchscreen. På samme måte som at mekaniske tastaturer føles bedre, og er mer populært for tiden, nettopp fordi de gir mye bedre respons. Ikke overraskende tok det aldri helt av å bruke bordflata som tastatur.En god fjernkontroll kan du bruke uten å måtte se på hvor du trykker. På en mobil er dette ikke like problematisk, da du uansett bruker skjermen aktivt, og den du henter informasjon fra. Men når du ser på TV, så ser du på TVen, og ikke på fjernkontrollen...Ergo, helt ubrukelig om den blir sånn. Noen skikkelige knapper med kvalitet er det som gjelder for meg i alle fall. Ikke ser jeg hvorfor jeg ønsker å se på en liten og dårlig skjerm, når jeg kan se på den store og dyre TVen (i forhold)? Folk flest har jo uansett en smarttelefon man kan bruke apper og spill på, om man absolutt skal bruke det mens man ser på TV. Endret 13. mars 2014 av Andrull 3 Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 TIl Apple; Ansett disse tyskerene og få igang produksjon asap! *sikle* 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Virkelig stusselige greier. En fjernkontroll (til TV) sin hovedfunksjon (eneste) er jo å trykke på den for å kontrollere TVen. Dette blir jo vesentlig mer knotete og føles dårligere med en touchscreen. På samme måte som at mekaniske tastaturer føles bedre, og er mer populært for tiden, nettopp fordi de gir mye bedre respons. Ikke overraskende tok det aldri helt av å bruke bordflata som tastatur. En god fjernkontroll kan du bruke uten å måtte se på hvor du trykker. På en mobil er dette ikke like problematisk, da du uansett bruker skjermen aktivt, og den du henter informasjon fra. Men når du ser på TV, så ser du på TVen, og ikke på fjernkontrollen... Ergo, helt ubrukelig om den blir sånn. Noen skikkelige knapper med kvalitet er det som gjelder for meg i alle fall. Ikke ser jeg hvorfor jeg ønsker å se på en liten og dårlig skjerm, når jeg kan se på den store og dyre TVen (i forhold)? Folk flest har jo uansett en smarttelefon man kan bruke apper og spill på, om man absolutt skal bruke det mens man ser på TV. 90 tallet ringte, lurte på hvor det hadde blitt av deg Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Meget lite trolig at Apple vil rote til fjernkontrollen. Den er ikke så minimalistisk fordi de ikke klarte å finne på flere knapper å fylle den med... Ellers er jeg ikke videre interessert i å lade en fjernkontroll spesielt ofte. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Undrer på når Apple kommer til å utnytte potensialet med Apple-TV. Spill, apper, osv. Design kan de ja, men spille ubrukelige mobilspill på en tv? Nei takk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Spiller ikke spill på mobilen en gang, spill på ATV gir jeg rimelig f. i altså. Har tross alt en rekke konsoller stående til det formålet. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 En ATV til å spille iOS-spill med hadde vært et meget smart skritt. For «casual»-spillere er ikke grafikk så viktig. Se bare på Wiis salgstall sammenlignet med de dyrere og kraftigere konurrentene. Er egentlig overrasket over at det ikke har kommet enda. Å forandre på fjernkotrollen er helt tullete. Dette med fysisk tilbakemelding er meget viktig. Styrer XBMC med XBMC Constellation på iOS i dag. På tross av at appen er meget bra på mange områder, irriterer jeg meg støtt over at jeg må se ned på telefonen for å få siktet inn fingrene når jeg skal bruke denne «fjernkontrollen» på min iPhone/iPad. 1 Lenke til kommentar
Tenkom Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Hele poenget med Apple TV er airplay. Det er iPhone eller iPad som er fjernkontrollen til appletven min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg