flamethower1234 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Heisan For tiden løper jeg ganske mye, omtrent hver dag. Da er det lurt med gode løpesko. Noen tips? På forhånd takk Endret 12. mars 2014 av flamethower1234 Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hvis du har muligheten bør du dra til en butikk der du kan prøve skoene på tredemølle før du kjøper. Da får du et mye bedre inntrykk av skoen enn om du bare tar den på deg eller leser litt om den. I tillegg har butikkene som tilbyr dette stort sett ganske kompetent betjening, så da får du god hjelp til å velge også. Hvis du ikke har mulighet til å gå i en butikk med tredemølle, eller av andre grunner ønsker mer konkrete råd om sko må du må du i hvert fall fortelle en del mer om deg selv og hva du ønsker (hvor mye løpeerfaring du har, hva slags underlag du løper på, omtrent kroppsvekt, osv). 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Jeg har muligheten til å kjøre bort til en butikk med tredemølle.. Da tar jeg det bare derfra Endret 12. mars 2014 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå