Joachim_F Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 GOG har lyttet til kritikken og beklager innføringen av regionbaserte priser.Nettbutikken GOG vil ha like priser for alle Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 12. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. mars 2014 Kudos. Dette er en ordning jeg kan leve med. Ikke alle butikker tar til seg kritikken (Hei, Steam, jeg snakker bl.a. om deg.) fra kundene sine. 10 Lenke til kommentar
Nixxen Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Fikk vondt i hjertet når jeg så at Humblebundle introduserte region-skille på prisene sine. Enda godt folk tok frem roperten i dette tilfellet. IMO er regionbasert prising like tilbakestående som tidsforskjøvet utslippsdato på film og spill, basert på region. 3 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Bra at det ble ramaskrik, og bra at de rydder opp. Men jeg kunne ønske de var tøffere mot utgiverne av f.eks. Divinity:Original Sin og The Witcher 3 i stedet for å godta en ganske urettferdig (for GOG) mellomløsning. De burde ha nektet å tilby dem. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Med tanke på at utviklerne bak The Witcher også eier GOG, så tviler jeg på at det ville vært aktuelt 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Det visste jeg faktisk ikke. Det er altså derfor de presser på så hardt med Witcher-spillene på GOG hele tida ... Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Pffff. Aktiver VPN, sett lokalisasjon til f eks Kina, priser er nå havlert i steam/origin... Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Pffff. Aktiver VPN, sett lokalisasjon til f eks Kina, priser er nå havlert i steam/origin... På steam får det deg bannet. Orker ikke sjangsen på å miste 160 spill på grunn av å spare en hundrelapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå