Performance27 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Hei, jeg lurer på hva dere mener om denne søknaden på en bilselger jobb? Vær helt ærlig og fortell meg hva du syntes og hva som kunne ha vært forbedret, etter flere år i samme jobb er det lenge siden jeg har skrevet en søknad og trenger en tilbakemelding fra noen andre en kjæresten som syntes alt jeg gjør er bra. Thanks:) Anser tråden som avsluttet da jeg har fått den hjelpen jeg trenger! Endret 12. mars 2014 av Performance27 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Synes du bruker for mange ord i forsøket på å flotte deg. Personligheten din drukner i knot. Jeg kuttet også ut hele avsnittet hvor man kan få inntrykk av at du tror du allerede kan jobben bedre enn de som skal ansette deg. Et kjapt forslag: Søknad på stilling som ***** ****** for ***** **** ************* Jeg ønsker nye utfordringer og har et sterkt ønske om å komme meg inn i bilbransjen. Jeg er blid og sosial med interesse for bil, gode salgskunnskaper og erfaring, og resultater å vise til. Jeg er initiativrik, løsningsorientert og hardtarbeidende. I min nåværende stilling jobber jeg mye alene, og må ofte ta ansvar på egen hånd.Er også en god lagspiller med gode samarbeidsevner etter flere år i *****. Ser frem til å høre fra dere. *********** Selv har jeg gode erfaringer med ekstremt korte søknader. Si akkurat det du ønsker, og for guds skyld ikke mer. Som selger er det en viktig egenskap. Effektiv kommunikasjon. Endret 12. mars 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Takker for tips Isbilen, endel ble plutselig endret nå ja Flere synspunkter fra andre forummedlemer tas i mot med stor takk. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Det kommer litt ann på hvem som skal ansette deg. Jeg har god erfaring med å finne ut hvem som skal ansette deg og hvilken person det er. En kvinne foretrekker, som oftest, lengre søknader der du tar med en større bit om hvem du er, hvor du bor, sivil status ol. så en bolke om hvorfor du søker på jobben. Så en bolke om hvorfor de skal ta deg inn på intervju. en travel mann foretrekker en slik søknad som Isbilen skriver. men husk, dette er en selgerjobb. når du har sendt søknaden må du selge deg selv til bedriften. og gjør det på en måte som understreker søknaden din. du kan ikke skrive at du er en hai på å selge, og så er du ikke det når du ringer til dem/kommer på et intervju. Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Da setter jeg tråden som avsluttet da jeg har fått litt og jobbe med, sette stor pris på begge deres svar, kjekke og informative innspill bytrollet. 1 Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 anbefaler denne siden http://cvnerden.no/slik-far-du-en-fantastisk-soknad/ finnes mye bra på den Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Den her må jeg ha i mine innlegg Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Den her må jeg ha i mine innlegg Du vet at det finnes en "Legg til i favoritt"-knapp som gjør at du kan unngå å skrive unyttige innlegg for å følge med? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Den her må jeg ha i mine innlegg Du vet at det finnes en "Legg til i favoritt"-knapp som gjør at du kan unngå å skrive unyttige innlegg for å følge med?Åja, det skal jeg huske til neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå