probin Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) om dette er feil del av forumet. skyt meg og flytt tråden! grafikkortet gikk akkurat fyken! brått masse artifacts og deretter skjermen svart og det som skjer etter det jeg trenger et nytt et nå! bør ikke være det beste eller ta spill på maks! men må kunne kjøre diablo3 og Cs:go fant dette kortet på elkjop MSI GeForce GT630 grafikkort funker det til enkle spilloppgaver??? vet det er skrøplig og antaglivis dumt av meg, men trenger noe NUH og finner ikke bedre løsning! håper på raskt svar takk!!!!! --- damnit. må bestilles hos elkjop. finnes det noen butikker som selger datadeler? Endret 12. mars 2014 av probin Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Går nok greit til de spillene ja selv om skjermkortet er veldig utdatert, GTX 750 er vel mere oppdatert eller R7 250X om strømforsyningen er god nok. Elkjøp hadde MSI GeForce GTX 660 men til en pris av 1600 kr, Husk du må minst ha 450 W psu med 6 pins strømkobling som egentlig er dyrt sammenlignet mot f.eks R9 280X, som gir mye mere for pengene til 600 kr ekstra. Digitalimpuls eller komplett pickuppoint, men er vel oslo, bergen eller trondheim som har dette antakeligvis. Endret 12. mars 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
probin Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 jaok! da vet jeg noe jeg skal se etter iallefall! bor nok akkurat for langt unna at pickuppoint er aktuelt :/ pokker heller.. kjører ned og hører med dem der takk for hjelpa! Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 hvorfor må du ha skjermkortet i dag? 750 er dyrt i forhold til hva man får. hadde vurdert å kjøpe et brukt skjermkort om eg var deg? Lenke til kommentar
probin Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Har ikke sagt at jeg skal kjøpe 750, men hvor 630 befinner seg i forhold til andre deler. Jeg går nok for det billigste alternativet som funker. Jeg kunne også kjøpt brukt, men vet ikke om noen som selger akkurat nå. Kortet skal brukes i en pc som er ganske utdatert fra før og pc-en er heller ikke min. Er forsåvidt ikke en hast, men er bare fram til fredag jeg får kost meg foran pcen å spilt litt. Endret 12. mars 2014 av probin Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/32415 er vel mye bedre kjøp en elkjøp vertfall, du finner nok noe i brukmarkedet, er vel 40 skjermkort der for salg. Er enig at det lønner seg med brukt, men vil anbefale å kjøpe noe som ikke blir alt for gammelt, og har garanti fremdeles. Har du core 2 duo eller slik? Altså ikke innebygd grafikk? Endret 12. mars 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 kjøp heller brukt du. det som LMH1 viser til er jo et greit kort til den prisen. Lenke til kommentar
probin Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Har core 2 duo ja! Har ikke tenkt på bruktmarkedet her. Skal ta en titt! Æsj. Dårlig med utvalg i nærheten :/ Endret 12. mars 2014 av probin Lenke til kommentar
probin Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 flaks at jeg ikke fikk kjøpt i butikk og fra bruktmarkedet! fant nemlig et gammelt grafikkort i huset geforce 9600 gt!! funket fjell til det jeg holder på med! gleder meg til jeg får penger nok til å bygge en råtass igjen. uansett! takk for hjelpen! Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 flaks at jeg ikke fikk kjøpt i butikk og fra bruktmarkedet! fant nemlig et gammelt grafikkort i huset geforce 9600 gt!! funket fjell til det jeg holder på med! gleder meg til jeg får penger nok til å bygge en råtass igjen. uansett! takk for hjelpen! hehe det er jo bare lekkert ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå