Ernie Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 VW med Touareg i Dakar rally Volkswagen skal etter planene bruke en Touareg i Dakar rallyet 1. til 18. januar. Maraton programmet har forøvrig høyeste prioritet i Volkswagens sportsprogram og man forventer ikke at bilen skal seire i Dakar før i 2005. Les artikkelen her Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 tøft.. men har de noen sjangs i det hele tatt??? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Si det du... er jo alltid en sjanse for alle bilene, det er ikke bare selve bilen som teller. Man har jo fører, som i dette tilfellet har vunnet før, men også dekk, vær, tilgjenlige middler til prosjektet og mye annet. Så ja, dem har jo en sjanse. Hvor stor tør jeg ikke å tippe, men noen seier i 2004 tror jeg blir litt vel optimistisk. 2005 kanskje? Tiden vil vise. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 jeg har mer tro på produsenter som har stilt før, de vet hva de utsetter bilene for, og hvordan bilene bør settes opp (seff. forskjellig hver gang, men et grunnoppsatt som det gjør justeringer ut i fra) kansje om et par års tid vil vi se VW i toppsjiktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg