mandela Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 vurderer å bestille suse 9.0 personal, men synes linuxbutikken tar seg for godt betalt og nettbestilling blir vel fortollet og momsbelagt? noen andre (nett)butikker i noreg / oslo som har bedre priser på distribusjoner? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 hvorfor ikke laste ned selv? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 noen andre (nett)butikker i noreg / oslo som har bedre priser på distribusjoner? debian, mandrake & redhat: ftp://ftp.uio.no/linux/ suse: ftp://ftp.sunet.se/pub/Linux/distributions/suse/suse/ DrE Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 har lyst til å støtte linux-arbeidet ved å kjøpe det og så har jeg lyst på en manual i papir. husker jeg lærte en del når jeg var grønn på win98 og leste manualen. samme gjelder c64 Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 hva med å printe ut noe du finner på internett? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 det er jo forskjell på å ligga på senga og lese en feit, ryddig 800siders manual enn å ligga og bla igjennom 500 A4-ark som er stifta sammen og printa ut med typisk "notepad-skrift" eller times new roman. Blir lissom ikke samma feelingen. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 enig. Dessuten behøver en ikke ha på pc'n for å lese en papir manual. Ekte papir er faktisk best å lese på! Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 vurderer å bestille suse 9.0 personal, men synes linuxbutikken tar seg for godt betalt og nettbestilling blir vel fortollet og momsbelagt? Toll betaler du bare for varer du kjøper fra utlandet, og Linuxbutikken er vel norsk? Moms betaler du jo uansett, litt vanskelig å slippe unna Men det er velkjent at Linuxbutikken generelt har et litt høyt prisnivå. Jeg ville stukket innom min lokale studentbokhandler, de pleier å føre Linux-distroer som SuSE og andre. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har kjøpt fra bitmaster, men det er bulk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå