Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Tottenham vs Arsenal NLD

atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsvaret roter litt ja. Skjerpings. Typisk at Spurs blir plutselig mye bedre når det er NLD.

Har noe med at vi lar de være gode. Vi ligger så dypt og lar de spille ball uten press. Vi har virkelig lagt oss bakpå etter scoringen og latt Tottenham styre.

Har jo også noe med at vi ikke er i nærheten av så gode som enkelte skal ha det til. Med den stallen som er skadefri er vi på nivå med Spurs og Everton.

Lenke til kommentar

Forsvaret roter litt ja. Skjerpings. Typisk at Spurs blir plutselig mye bedre når det er NLD.

Har noe med at vi lar de være gode. Vi ligger så dypt og lar de spille ball uten press. Vi har virkelig lagt oss bakpå etter scoringen og latt Tottenham styre.

Har jo også noe med at vi ikke er i nærheten av så gode som enkelte skal ha det til. Med den stallen som er skadefri er vi på nivå med Spurs og Everton.

Men vi er mye bedre enn du skal ha det til.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Vi er på nivå med lagene jeg nevnte. Kanskje litt bedre. Og da mener jeg stallen akkurat NÅ. Uten Walcott, Ramsey, etc. Med de er vi noe nærmere de over oss på tabellen

Lenke til kommentar

Vi er på nivå med lagene jeg nevnte. Kanskje litt bedre. Og da mener jeg stallen akkurat NÅ. Uten Walcott, Ramsey, etc. Med de er vi noe nærmere de over oss på tabellen

Ja du skal få mene det. Jeg mener du er helt på jordet med din analyse av lagets kvaliteter.

Vi spiller borte i NLD og fokuserer først og fremst på å holde oss kompakte bakover. Da er det naturlig å gi bort noe possession, selv om vi i perioder blir i overkant defensive. Vi har for det meste full kontroll, og kommer også på farlige overganger. En vellykket plan så langt etter 45 minutter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...