Benbjo Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Nei. Garantert. Det er bare Arsenal som har United-komplekser. Liverpool har et godt tak på United. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Nei. Håper Tottenham vinner. Nei. Garantert. Det er bare Arsenal som har United-komplekser. Liverpool har et godt tak på United. dette stemmer nok desverre ikke. 1 seier de siste 8 kampene på OT Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Nei. Garantert. Det er bare Arsenal som har United-komplekser. Liverpool har et godt tak på United. Følger du med på fotball? United har full kontroll på Liverpool. Ihvertfall på OT. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Mente sånn generelt. De siste gangene jeg har sett disse to spille har det vært jevnt / pool best Sjekket hvilke kamper det var jeg hadde sett. Var kampen på Anfield i høst, FA cup kampen i 2011/2012 sesongen og United Pool på OT i fjor. Mener at spesielt kampen der var særdeles jevn. Uansett, tror Pool tar denne i dag. Mest basert på hvor fantastiske de er fremover og hvor svake United har vært en del på OT denne sesongen. Som forventet. Pool pisser på United Endret 16. mars 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Liverpool leder 0-1 nå etter straffe... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) 0-2 etter 2 straffer Endret 16. mars 2014 av TheGooner Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Phil Jones ber jo Clattis om å blåse der.. Idioti. United er ubrukelig igjen i dag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Rett igjen :-) får se om jeg klarer 2/2. Klarer ikke helt bestemme meg for om vi taper eller klarer 1 poeng i dag. Det er 50-50 synes jeg. Marginer vil skille. Får være litt positiv og tippe U Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 #Arsenal subs: Fabianski, Monreal, Vermaelen, Jenkinson, Flamini, Gnabry Sanogo #THFCvAFC Mer Svar Retweet Favorittmarker Mer Arsenal FC @Arsenal 1 min #Arsenal team to play Spurs: Szczesny, Sagna, Koscielny, Mertesacker, Gibbs, Arteta, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Podolski, Cazorla, Giroud Liker laget! 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Ingen overraskelser. Bra at Gibbs er tilbake. Bra at vi ikke får Flamini og Arteta sammen. Skuffende at Flamini ikke starter. Spent på om Podolski presterer i dag. Kan bli viktig. Svakhet at vi ikke har noen utpreget høyrekant. Bare Ox som er komfortabel der men han starter vel i midten Endret 16. mars 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Fornøyd med at Podolski starter. Håper vi fortsetter å gi han ballen som i andre omgangen mot Bayern. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Disse dagene må jo være herlig for Sherwood. Vinn-vinn situasjon for han. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Lol. Det blandete laget til Erik er håpløst. Eneste Tottenham spiller på et Arsenal/Tottenham lag hadde vært Adebayor Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Disse dagene må jo være herlig for Sherwood. Vinn-vinn situasjon for han. Hahah. Klassisk mellom-treet-og-barken situasjon for den fyren. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 COYG! Tid for litt spenning idag! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 4-3-3 formasjon i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå