Annonse

Hva står NLD for?

The acronym NLD can refer to

National League for Democracy, the main opposition party in Burma

Necrobiosis lipoidica diabeticorum, a skin disorder

Nonverbal learning disorder

Novell Linux Desktop

North London Derby

Quetzalcóatl International Airport (IATA code NLD), in Nuevo Laredo, Tamaulipas, Mexico

NLD is also the ISO 3166-1 alpha-3 country code of the Netherlands

Pick your choice.

Lenke til kommentar

Følgende lag tror jeg skal klare å hanskes med Spurs relativt greit:

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Monreal

Arteta - Flamini

Ox - Cazorla - Podolski/Rosicky

Giroud

Imponerende sterkt lag med tanke på alle skadene vi har på noen av våres viktigste spillere. Begynner å bli tynt på benken, dog. Heldigvis er Kallstrom tilbake til kampen. Spurs har noen store navn, men laget er så lite samspillt at de er lite farlig i enhver posisjon.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

"Arsenal are a good team when they have the ball. When they don't, they are not that good. When you put them under pressure, they can't handle it.

"They don't have a lot of physical presence. Apart from Flamini, I don't see anyone who puts themselves into a proper battle.

"Rosicky is not that type of player, Cazorla is not the type of player who defends. Arteta is trying to do it, but that's not his job.

"They don't have anybody who can say, 'if I have to kick, I will kick. If we have to fight, I will put myself at the front of it'. That's how we have to play. Push them and force them to make errors." - Adebayor

http://www1.skysports.com/football/news/11670/9214573/tottenhams-emmanuel-adebayor-says-pressure-gets-to-arsenal-ahead-of-north-london-derby

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...