Corporal Jenkinson Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg tror vi taper jeg, spesielt om Dawson ikke spiller. 3-1; Walker, Eriksen og Lennon. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 0-3(Ox, Giroud x2). Kommer til å slakte det Spurs-laget så til de grader. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Så lenge noen taper blir jeg fornøyd. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Vi vinner med 99999999 mål for vi er best i verden, fifa rankinga har jo ingenting å si for de gutta der har faen ikke peiling. COYGCOYG COYGCOYGCOYG - - - -COYG Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 0-7. 0-10 Jøss, har du ikke troa på Spuds til helgen? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 0-7.0-10 Jøss, har du ikke troa på Spuds til helgen? Nope, dette blir voldtekt på høylys dag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Are you Benbjo in disguise? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Han er jo realist, så ja kanskje Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Vi får et bilde på hvordan Tottenhamsirkuset fremstår i kveld. Enten vil Sherwoods kommentarer motivere spillerne til å vise at de kan, eller så går de helt på felgen. Har uansett lite tro på seier til søndag. Pingpongoffensivene til Woolwich vil gruse forsvaret vårt. Endret 13. mars 2014 av Igniztion Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Kaboul sitt røde kort er trukket tilbake.. Ikke hørt noe ang Dawson sin skade. Vertonghen blir vel venstreback. Walker tilbake på høyre. Edit: Danny Rose sies å være aktuell for troppen igjen.. Så da kan det være duket for Kaboul/Vertonghen som midtforsvar. Jeg tror vi taper jeg, spesielt om Dawson ikke spiller. 3-1; Walker, Eriksen og Lennon. Dawson og Dembele er ute med Hamstring (strekk i låret). Dembele skal ha fitness-test i dag, mens Dawson er ventet tilbake 30. mars. Capoue med ankel, mens Lamela og Chiriches er ute med ryggskade. Ingen av de 3 over har noen "return date" i følge Physioroom. Eriksen er ute med en ryggskade og Rose er ute med kneskade, men begge er ventet tilbake i dag (13. mars). Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Wenger har sagt at Ramsey ikke blir klar til søndag. Synd, men bedre enn at han rushes tilbake og får et nytt alvorlig setback. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Han hadde nok ikke fåt mange minuttene uansett. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Oppdatering om begge lag, fra Physioroom: Y Sanogo 16th Mar 14 N Monreal 16th Mar 14 K Kallstrom 16th Mar 14 K Gibbs 16th Mar 14 M Ozil 28th Apr 14 N Bendtner no return date J Wilshere no return date T Walcott no return date A Ramsey no return date V Diaby no return date M Dembele 13th Mar 14 ? D Rose 13th Mar 14 C Eriksen 13th Mar 14 M Dawson 30th Mar 14 E Capoue no return date E Lamela no return date V Chiriches no return date Endret 13. mars 2014 av el mindo Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Kaboul sitt røde kort er trukket tilbake.. Ikke hørt noe ang Dawson sin skade. Vertonghen blir vel venstreback. Walker tilbake på høyre. Edit: Danny Rose sies å være aktuell for troppen igjen.. Så da kan det være duket for Kaboul/Vertonghen som midtforsvar. Jeg tror vi taper jeg, spesielt om Dawson ikke spiller. 3-1; Walker, Eriksen og Lennon. Dawson og Dembele er ute med Hamstring (strekk i låret). Dembele skal ha fitness-test i dag, mens Dawson er ventet tilbake 30. mars. Capoue med ankel, mens Lamela og Chiriches er ute med ryggskade. Ingen av de 3 over har noen "return date" i følge Physioroom. Eriksen er ute med en ryggskade og Rose er ute med kneskade, men begge er ventet tilbake i dag (13. mars). Jaja, da blir det nok han Bentaleb som scorer i stedet for Eriksen med et langskudd fra 40 meter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Eriksen blir klar han, trener jo i dag? Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Eriksen blir klar han, trener jo i dag? Ja, hvis du leser hele setninger, så ser du at det står "13th Mar 14" bak navnet hans. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2014 Eriksen blir klar han, trener jo i dag? Ja, hvis du leser hele setninger, så ser du at det står "13th Mar 14" bak navnet hans. Vet, det var svar til cfthompson hvis du leser innlegget over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå