Dapper Chap Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Fikk ikke med meg hva som skjedde! update vær så snill?! Szcz går ut for å ta ballen på to innlegg, men mister ballen og roter det til begge gangene. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Plutselig så dårlig spill... hva skjer? Typisk oss å spille så dårlig når vi har tatt tidlig ledelse. True story. 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Kan ihvertfall ikke spille slik mot Chelsea Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Ønsker meg en rask spiss... Er så kjedelig når Giroud får ballen og ikke makter å gjørenoe med den. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Ønsker meg en rask spiss... Er så kjedelig når Giroud får ballen og ikke makter å gjørenoe med den. Med en rask spiss ville vi nok ha ledet tabellen med 6poeng eller noe, jeg tror ihvertfall det. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Ønsker meg en rask spiss... Er så kjedelig når Giroud får ballen og ikke makter å gjørenoe med den. En spiss med fart, teknikk og rimelig brukbar fysikk ville gjort underverker for oss. Går jo rykter om at Giroud er på vei vekk til sommeren fordi kona krever at de skal tilbake til Frankrike. Er jo lov å håpe at det stemmer slik sett for da må det jo komme inn en spiss. Spørsmålet er dog bare om det blir riktig type spiller inn og som holder nivået. Wenger har jo virkelig gått vekk fra suksessoppskriften på topp som han hadde før. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Kan ihvertfall ikke spille slik mot Chelsea Kom igjen da. Ikke likt deg å være mindre sikker på at dere vinner på Bussen! Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Vi bør bytte Flamini og Sanogo inn. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Ønsker meg en rask spiss... Er så kjedelig når Giroud får ballen og ikke makter å gjørenoe med den. En spiss med fart, teknikk og rimelig brukbar fysikk ville gjort underverker for oss. Går jo rykter om at Giroud er på vei vekk til sommeren fordi kona krever at de skal tilbake til Frankrike. Er jo lov å håpe at det stemmer slik sett for da må det jo komme inn en spiss. Spørsmålet er dog bare om det blir riktig type spiller inn og som holder nivået. Wenger har jo virkelig gått vekk fra suksessoppskriften på topp som han hadde før. Dere trenger en spiss nå, hvis Giroud går trenger dere to! Giroud er ingen dum spiller å ha i klubben 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Ønsker meg en rask spiss... Er så kjedelig når Giroud får ballen og ikke makter å gjørenoe med den. En spiss med fart, teknikk og rimelig brukbar fysikk ville gjort underverker for oss. Går jo rykter om at Giroud er på vei vekk til sommeren fordi kona krever at de skal tilbake til Frankrike. Er jo lov å håpe at det stemmer slik sett for da må det jo komme inn en spiss. Spørsmålet er dog bare om det blir riktig type spiller inn og som holder nivået. Wenger har jo virkelig gått vekk fra suksessoppskriften på topp som han hadde før. Dere trenger en spiss nå, hvis Giroud går trenger dere to! Giroud er ingen dum spiller å ha i klubben Enig. Hadde vært et veldig bra andrevalg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Vi makter ikke å holde på ballen. Har skapt null i andreomgang. Skal være jævlig fornøyd om vi klarer å vinne her nå! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Dere trenger en spiss nå, hvis Giroud går trenger dere to! Giroud er ingen dum spiller å ha i klubben Neida. Giroud er ikke dum å ha i klubben, men jeg tror også at Wenger sliter med å erstatte "good guy" Giroud hvis han blir i klubben. Tok han jo 5 sesonger før han kvittet seg med Almunia selv om alle så at han ikke var god nok fra starten av. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Flamini på. Viktig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Flamini på. Viktig. Veldig viktig, jeg håper at det setter fart på laget. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Defensivt bytte av Wenger... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Giroud er jo god nok i massevis? Han er kanskje ikke verdensklassespilleren Arsenal trenger for å ville CL, men han er virkelig en god spiller å ha på benker eller til lettere kamper. En god reserve Endret 16. mars 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Giroud er jo god nok i massevis? Han er kanskje ikke verdensklassespilleren Arsenal trenger for å ville CL, men han er virkelig en god spiller å ha på benker eller til lettere kamper. En god reserve Ingen som sier noe om at han ikke er en grei spiller å ha i bakhånd, men han er langt unna å være god nok som førstevalg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Giroud, Gibbs, Cazorla, Ox og Podolski er veldig svake idag, noen av dem må byttes ut. Sanogo og Gnabry inn? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Dette er virkelig en elendig kamp av oss. Blir noen jævlige 20 min. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 HERREGUD, HVOR FAEN ER LØPENE DA?!?!?! ALLE STÅR JO BARE OG SER PÅ BALLFØRER!!! HELVETE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå