Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Tottenham vs Arsenal NLD

atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønsker meg en rask spiss... Er så kjedelig når Giroud får ballen og ikke makter å gjørenoe med den.

En spiss med fart, teknikk og rimelig brukbar fysikk ville gjort underverker for oss. Går jo rykter om at Giroud er på vei vekk til sommeren fordi kona krever at de skal tilbake til Frankrike. Er jo lov å håpe at det stemmer slik sett for da må det jo komme inn en spiss. Spørsmålet er dog bare om det blir riktig type spiller inn og som holder nivået.

Wenger har jo virkelig gått vekk fra suksessoppskriften på topp som han hadde før.

Lenke til kommentar

Ønsker meg en rask spiss... Er så kjedelig når Giroud får ballen og ikke makter å gjørenoe med den.

En spiss med fart, teknikk og rimelig brukbar fysikk ville gjort underverker for oss. Går jo rykter om at Giroud er på vei vekk til sommeren fordi kona krever at de skal tilbake til Frankrike. Er jo lov å håpe at det stemmer slik sett for da må det jo komme inn en spiss. Spørsmålet er dog bare om det blir riktig type spiller inn og som holder nivået.

Wenger har jo virkelig gått vekk fra suksessoppskriften på topp som han hadde før.

Dere trenger en spiss nå, hvis Giroud går trenger dere to! Giroud er ingen dum spiller å ha i klubben :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dere trenger en spiss nå, hvis Giroud går trenger dere to! Giroud er ingen dum spiller å ha i klubben :)

Enig. Hadde vært et veldig bra andrevalg.

Lenke til kommentar

Neida. Giroud er ikke dum å ha i klubben, men jeg tror også at Wenger sliter med å erstatte "good guy" Giroud hvis han blir i klubben.

Tok han jo 5 sesonger før han kvittet seg med Almunia selv om alle så at han ikke var god nok fra starten av.

Lenke til kommentar

Giroud er jo god nok i massevis? Han er kanskje ikke verdensklassespilleren Arsenal trenger for å ville CL, men han er virkelig en god spiller å ha på benker eller til lettere kamper. En god reserve :)

Ingen som sier noe om at han ikke er en grei spiller å ha i bakhånd, men han er langt unna å være god nok som førstevalg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...