pmba Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Gjør kanskje comeback, ifølge utvikleren.Vil Flappy Bird fly igjen? Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Utvilsomt en smart fyr, skapt enorm blest om et strengt tatt veldig ubetydelig spill. 1 Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Er fortsatt på gjerdet om hvorvidt han er et PR-geni eller virkelig bare ikke vet hva i all verden han vil... Jeg mener, fyren kunne flyttet inn i egen leilighet, levd heftig, men han flyttet vekk fra foreldrene og inn hos en venn for å få være i fred. Tvilen kommer han tilgode i mine øyne. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Er fortsatt på gjerdet om hvorvidt han er et PR-geni eller virkelig bare ikke vet hva i all verden han vil... Tror nok ikke han er et PR-geni som du sier. Virker for meg som han er en ærlig fyr med et sterkt moralskt kompass. Han ville ikke at folk skulle være sure når de spillte et spill laget av ham. Gullgutten sin det Lenke til kommentar
repzyree Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 south park already did this Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg