Gå til innhold

Prisvurdering Intel 780

Anbefalte innlegg

Fractal Design Define R4 Window White

Crucial BallistixSport 8GB 1600MHz

Seagate Desktop HDD 2TB 7200RPM

Intel Core i7 4770k Overclcoket 4,5Ghz

Corsair 750W RM

Samsung SH-224DB/BEBE

Msi z87-G45 Gamer

Samsung 840 EVO Basic 120GB 2stk

MSI GeForce GTX780 3GB Lightning

ASUS PCE-N53

Kjøling

Corsair Hydro H100i Puch pull

Noctua NF-F12 PWM Premium 120mm 2stk

Noctua NF-A15-PWM 140mm

Fractal Design Define R4 2Stk standar vifter

Hva er en real salgs pris på denne er ikke mer en max 1 til 2 månder gammelt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel normaltsett 30% per år, siden det er par måneder gammel, kanskje trekke fra en tusenlapp eller to mot ny pris siden det er brukt og prosessoren er overklokket.

Men tror du muligens får litt problemer å selge på finn.no eller hardware.no, siden flest ønsker nytt.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Vel normaltsett 30% per år, siden det er par måneder gammel, kanskje trekke fra en tusenlapp eller to mot ny pris siden det er brukt og prosessoren er overklokket.

Men tror du muligens får litt problemer å selge på finn.no eller hardware.no, siden flest ønsker nytt.

Jepp merker det. Ønsker og bytte den i en god gaming laptop

Lenke til kommentar

Er ikke dette ganske bortkastet?? Skal du mye på lan eller noe? Dytte så mye penger i en pc og droppe den etter 2 mnd. Hmmm!

Hehe tenkte ikke tape for mye, men skal avsted en stund så greit med en laptop. Men kansje bare e kjøper en

Lenke til kommentar

Ville heller vurdert det. Kjøp en billig laptop til 3-4 lapper. ;)

Har en trengerr bare en hardisk ,men hadde vært flott med en jeg kunne spille litt bt4 på :)

Tenk så moro å spille etter å ha vært borte noen uker eller mnder. Ikke noe fjas på serverene, og alle DLCene har kommet. YEY!

Lenke til kommentar

Har en trengerr bare en hardisk ,men hadde vært flott med en jeg kunne spille litt bt4 på :)

Tenk så moro å spille etter å ha vært borte noen uker eller mnder. Ikke noe fjas på serverene, og alle DLCene har kommet. YEY!

hehe du sier noe :) kansje helller jeg skal bestille meg vannkjøling sett som jeg sikler på full custom. 2stk radiator på en cpu.

Endret av Jofrode
Lenke til kommentar

hehe du sier noe :) kansje helller jeg skal bestille meg vannkjøling sett som jeg sikler på full custom. 2stk radiator på en cpu.

Det var en MYYYYYYYYYYYYYYYYYYE bedre idè.

Lenke til kommentar

Det var en MYYYYYYYYYYYYYYYYYYE bedre idè.

hehe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...