Gå til innhold

Problemer med og få 2 tastatur til og funke samtidig.

Anbefalte innlegg

Når jeg har kobla i USB tastatur og trådløst i PS2 porten vil bare USB tastaturet funke, men når jeg har usb tastaturet "ute" mens jeg starter, for så og koble det inn når jeg er i windows funker begge to..

Tror det er fordi windows "finner" tastatur på USB og derfor ikke "gidder" og lete på ps2, men jeg vet..

Noen som vet hva som skjer? Og evt hvordan jeg kan fikse dette..?

-Kristoffer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos meg går det fint. Boota med en USB og et PS2 tastatur, og det går an å bruke begge. Det som hadde vært fint, var ved spilling, om Win oppfatta det som to forskjellige tastatur, og dermed kunne jeg spille mot en kamerat på hver vårt tastatur på samme pc. Men det har jeg allerede fått med meg at det går ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har heller nada problem med å kjøre to tastatur på samme maskinen. Hvorfor jeg skulle ønske dette? Jo fordi at jeg driver og tester ut litt forskjellige tastatur og jeg gidder ikke plugge ut og inn for bare å ha ett på maskinen (sliter kontaktene vettu:)). Det tastaturet jeg holder på å teste tester jeg hvor godt det er å skrive på og hvor stille det er, ettersom jeg har planer om å begynne å studere igjen, og da ta notater på en bærbar datamaskin, siden de som er integrert i datamaskin som regel ikke er noe gode å skrive på.

Lenke til kommentar

Har to skjermer her, og til tider kunne det vært sweet å fått til å brukt et tastatur til en applikasjon på den ene skjermen (eks. irc) og ett på den andre skjermen.. få maskina til å oppføre seg som to maskiner..

Kanskje låse et tastatur til irc, så uansett hvilken applikasjon jeg driver med, så skriver det andre tastaturet på irc, samme hva bare irc kjører i bakgrunnen.. humm.. noen forslag noen??

Dette har jeg aldri gjort noe forsøk på da jeg tipper dette er tilnærmet UMULIG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...