Gå til innhold

Noen som har testet Homeworld 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg velger å dra opp igjen denne tråden i stedet for å starte en ny. Kan man spille online i Homeworld2? Evt. hvordan fungerer det?

Regner med at det fungerer som vanlig strategispill på nettet? FFA eller 1on1, 2on2 osv...? Så starter alle med hver sin hovedbase osv..

Et tips er jo å ta en titt på google og se om du kan finne noe spennende om spillet der..

Lenke til kommentar
Jeg velger å dra opp igjen denne tråden i stedet for å starte en ny. Kan man spille online i Homeworld2? Evt. hvordan fungerer det?

Har ikke testa online enda, men testa et par "skirmish" mot datamaskina. Det som slo meg var at alt tok så sinnsvakt lang tid. De har ikke satt opp hastigheten på multiplayer i forhold til singleplayer, noe som gjør at oppstarten der du skal bygge deg opp og forske fram teknologier etc. tar veldig lang tid. Om det er det samme online så blir det fort kjedelig, da alle kamper tar så lang tid.....

Mvh.

S.

Lenke til kommentar
Litt off-topic, men jeg savner den ufattelig flotte musikken fra det originale Homeworld, på tross av at filene var litt vel mye komprimerte. :)

Noen som vet hvem som har laget den musikken og hva stykket heter? Mener det er en kjent klassisk komponist.

Åpningen på Homeworld 1 med den musikken i bakgrunnen og med radio-stemmene fra moderskipet var bare fantastisk!

Det er Adagio for Strings. Samme som ble brukt i Platoon. Bra film!

Jeg syntes Homeworld var så kjedelig at jeg ikke gadd å spille det lenger en 5 brett eller noe sånt.

Men det er veldig filmatisk og bra spill hvis du liker sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...