kenny28 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg har handlet en del på eba Ebay i det siste, men jeg har ikke enda sett at kundene legger inn «reviews» for produktene som selges, sånn som for eksempel Dealextreme. Har Ebay denne funksjonen(bare at jeg ikke finner den) ? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Noen pleier og beskrive kvaliteten på produktet de kjøper der de legger igjen feedback på selger, ellers tror jeg ikke det er mulig å legge igjen produktanbefaling. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Ok. Det er jo litt synd da, veldig greit med produktanbefalinger. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Ofte kan du google navnet på produktet. Jeg har funnet ganske mange objektiver og adaptere som jeg har valgt (eller ikke valgt) på bakgrunn av forumtråder jeg har funnet på google Endret 15. mars 2014 av 3irik Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Har objektivdeksel, lysstativer, paraplyer, veske for dette, hatter, solbriller, hansker, våpenkopier, smykker, steampunk pistol m.m. stokker, gitarreimer, gassmasker, horror masker, parykker, sverd og sikkert glemt en del ting. Felles er at alt dette stammer fra ymse ebay butikker, aldri være noe problem med produktene, levering eller Pay Pal. Poengsummen gir en bra pekepinn på hvor seriøs en selger på ebay er, ville googlet det aktuelle produktet for å finne tilbakemeldinger fra kunder som har kjøpt det/tester. Endret 16. mars 2014 av fo2re Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå