OnetroM Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Er det mulig å bruke Gadgets på den vanlige desktoppen ? Må ha Core Temp bl.a. http://www.howtogeek.com/178869/how-to-add-gadgets-back-to-windows-8.1/ Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Er det mulig å bruke Gadgets på den vanlige desktoppen ? Må ha Core Temp bl.a. http://www.howtogeek.com/178869/how-to-add-gadgets-back-to-windows-8.1/ Takk. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Men hvorfor i all verden skulle man tilpasse et desktop til mobil formatet i stedet for tilpasse mobil platformat til desktop bruken Nå har man til med mobile dingser som er ekte pcer , som også burde kunne kjøre tidlige utgaver av windows. Hvorfor skal man da gjøre på en så sær måte ? Nå håper jeg på at Microsoft ser hva de holder på med justerer seg i riktig retning snart Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Men hvorfor i all verden skulle man tilpasse et desktop til mobil formatet i stedet for tilpasse mobil platformat til desktop bruken Fordi desktop-formatet fungerer veldig dårlig på mobil. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Men hvorfor i all verden skulle man tilpasse et desktop til mobil formatet i stedet for tilpasse mobil platformat til desktop bruken Fordi desktop-formatet fungerer veldig dårlig på mobil. men samtidig fungerer Mobil formatet ( enda) dårlig(ere ) på desktop pcer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Det skal jeg ikke si meg uenig i. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Da vil jeg si at windows standard formatet er det som er mest fleksible jeg begrunner det med at det allerede er testet ut på små mobile enheter man her windows CE , det var visstnok en egen utgave av windows 95 man får jo de samme "knappene" , de samme rullelistene og muligheter til dele knappe valgene over flere foldere hvis det ikke er plass i et skjermbilde. alternativet er "skjermbilde" som er større en skjermen , som man kan flytte på det er jo mye av det samme som også metro benytter seg av Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Neste versjon må nødvendigvis bli et bedre kompromiss 1 Lenke til kommentar
larsli Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Men hvorfor i all verden skulle man tilpasse et desktop til mobil formatet i stedet for tilpasse mobil platformat til desktop bruken Fordi desktop-formatet fungerer veldig dårlig på mobil. men samtidig fungerer Mobil formatet ( enda) dårlig(ere ) på desktop pcer Da tror jeg ikke du har prøvd et rent desktop OS på et nettbrett med bare touch-mulighet. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 jeg har prøvd windows CE på en GPS , med kun berørings-skjerm Holder det ikke ? hvis man så ser på android systemet på mange av mobiltelefonene så er jo brukergrensesnittet ganske likt det man har i windows. bortsett fra at jeg ikke vet om noen har fått det til å fungere med mus og tastatur jeg så det i bruk på et nettbrett og der var inntrykket at dette vil fungere langt bedre på alle enheter en det windows gjør sånn sett så er metro et tilbakesteg på mange måter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå