Stormforcex Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hei. Jeg står litt fast her med to merker jeg ikke klarer helt å ta avgjørelse på. EVGA https://prisguiden.no/produkt/evga-geforce-gtx-760-2gb-superclocked-178627 MSI https://prisguiden.no/produkt/msi-geforce-gtx-760-2gb-twin-frozr-iv-178628 Hva er din mening om disse? Hvilken av de gir mest kvalitet og er verdt pengene ? Takk. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Kjøp kortet fra msi. Mye bedre kjøler samt kortet er klokket høyere. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Av de to kortene hadde jeg gått for MSI. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hvorfor heller ikke vurdere Sapphire Radeon R9 280X 3GB Dual-X OC i den prisklassen gir et slik skjermkort langt mere for pengene. 2 Lenke til kommentar
Simio2 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 http://www.netonnet.no/art/data/komponenter/grafikkort/EVGA-GeForceGTX7602GBSCACX/190969.7050/ Titt på denna Beste dealen på lang tid Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Har begge modellene i mitt bygg å merker faktisk ikke mye forskjell på de 2 merkene. Begge overklokker bra og støynivå ligger ganske likt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Hvorfor heller ikke vurdere Sapphire Radeon R9 280X 3GB Dual-X OC i den prisklassen gir et slik skjermkort langt mere for pengene. Hei. Han spør om to kort og du kommer med noe annet? Ikke missforstå meg har ikke noe i mot ditt valg, men er ikke det han spør om. Men når det er sakt så er det to bra merker, men jeg kjøper evga og har aldri hatt problemer med dem, kan dessverre ikke si det samme om msi? Lenke til kommentar
Stormforcex Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 http://www.netonnet.no/art/data/komponenter/grafikkort/EVGA-GeForceGTX7602GBSCACX/190969.7050/ Titt på denna Beste dealen på lang tid Netonnet har jeg ikke sjekket enda. Men, det overrasket meg at det var så billig. 459kr mer forhold til komplett. Lenke til kommentar
jonny Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 I tillegg slipper du fraktkostnader hos netonnet... Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Viss du tar den hos netonnet sammenlignet med MSI kortet du linker til, så går du for Evga pga pris, ellers så kommer dem ganske likt ut, hadde det vert high end kort du hadde gått for, tenker da på classy vs lightning så hadde dette blitt vanskelig, men det midrang kortet du velger der så er det bare etter pris, så lenge det er 3rd parts kjøler påmontert Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Viss du tar den hos netonnet sammenlignet med MSI kortet du linker til, så går du for Evga pga pris, ellers så kommer dem ganske likt ut, hadde det vert high end kort du hadde gått for, tenker da på classy vs lightning så hadde dette blitt vanskelig, men det midrang kortet du velger der så er det bare etter pris, så lenge det er 3rd parts kjøler påmontert Hva hadde du tatt`? Lightning vs Classy, Jeg hadde gått for Classy pga EVGA sin kundeservice og garanti Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Veldig vanskelig valg egentlig. Spesielt når du ikke får tak i evbot? lengre til classyen. Ang lightning så må du kontakte MSI så får du lov å blodklokke denne til de grader gjennom afterburner, så vanskelig valg sånt sett. Luftkjøling så hadde det blitt lightning, vann classy Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 MSI er min favoritt men jeg hadde heller kjøpt et r9 kort skulle jeg brukt den summen med penger på et kort Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Veldig vanskelig valg egentlig. Spesielt når du ikke får tak i evbot? lengre til classyen. Ang lightning så må du kontakte MSI så får du lov å blodklokke denne til de grader gjennom afterburner, så vanskelig valg sånt sett. Luftkjøling så hadde det blitt lightning, vann classy Man har jo Classy controller opp til 1.75 volt da Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Er ikke det EvBot da du må bruke da ? var det ikke den de ikke solgte lengre? Men vil nå uansett gått for lightning viss man skal luftkjøler og classy viss man skal vannkjøle Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Er ikke det EvBot da du må bruke da ? var det ikke den de ikke solgte lengre? Men vil nå uansett gått for lightning viss man skal luftkjøler og classy viss man skal vannkjøle Trenger kun Evbot for å ha profiler, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå