Gå til innhold

Diger 4k tv eller 3x tv

Luring30

Anbefalte innlegg

Mornings.

Nå har jeg snart gamet på min 64 toms tv skjerm i snart 3 år.. Det har vært gull å spille på en så stor skjerm, nå kunne jeg faktisk tenkt meg STØRRE skjerm.. Jeg bruker bare TVen som monitor. Bare pc og konsoll går på den, og net streaming..

Tv kanaler kuttet jeg ut flere år tilbake, så det driter jeg i.

Har snuset lenge på 4k skjermer, men prisen har vært så latterlig ennå. Er bare interessert å dra opp spilla mine til 4k oppløsning.

Regner nesten med at TVene som kommer til sen sommer, får meg til å grine ennå pga prisene..

Så lurer jeg på kanskje kjøre 3 TVer ved siden av hverandre.. LG skjermene har ikke ramma på sidene, så tenker 3x 55 toms nå..

Vet ikke så mye om AMD eyefinity eller hva det heter eller nvidia samme løsning.. Kommer til å bygge ny pc snart også

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel det finnes jo Toshiba 58" 4K Ultra HD LED-TV 58L9363DN til 25000 kr, er vel ikke så veldig stor forskjell på 7 tommer større. Man får jo flere pixler per tomme.

Problemet er nok HDMI 1.4 som gir kun maks 30 hz på 4k ultra hd, i verstefall 24 hz, som antakelig ikke blir noe særlig å spille med. Så skal du vurdere en slik skjerm vertfall dyrere bør du se om HDMI v2 eller displayport 1.2 er støttet.

Lurer på hvilken prosjektor som vil bli billigere? Ser kun Sony VPL-VW1000ES 4K Home Theater ES Projector på google nå, den er priset til $24,998 på amazon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...