Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter: hva er det som får deg til å falle for ei jente?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man sier ja til ei hel pakke og ikke til enkelte egenskaper. Men hvis jeg må velge, er evne og ønske om å lage mat den enkeltfaktoren som trekker mest i positiv retning.

Heldigvis for dere er det lettere å bli flink til å lage mat enn å endre personlighet og i hvert fall lettere enn å endre utseende.

Lenke til kommentar

Det er en type spesiell jente som jeg virkelig faller for selvfølgelig spiller utseendet veldig mye, men i noen tilfeller kan man bare synes at personen ser fin ut ikke noe mer, men når man begynner å bli kjent med denne personen og du trives i hennes selskap og virker som en spennende person annerledes fra Andre jenter da faller man enkelt for slike. Det hender at jeg liker ei jente hun er utrolig fin, men hun har ikke noe fin personlighet da går jeg heller videre. Liker jenter som smiler og har selvtillit :)

Lenke til kommentar

Utseende er nok til å få en date med meg, ikke to. Så lenge dem er fine nok for første date så slutter utseende å telle.

For at jeg skal bli genuint interessert må hun skille seg ut, jeg dater kanskje 5 damer i måneden når jeg orker og 95% av dem blir en grå grøt av uinteressante dog attraktive jenter.

Men så har du den lille 5% da, som våger å være seg selv på første date, som våger å ikke prøve å fremstå som en rosablogg, som våger å være nesten destruktivt ærlig om seg selv i en bisetning om et irrelevant tema, im interested.

Så for å fange meg, vær et ekte menneske :) ikke prøv å vær perfekt, det er så kjedelig..... hvor mange #fitness #cupcakes #crossfit #fastelavensboller #søskenkjærlighet og sånt tull du har på instagrammen din skyver meg laaangt unna :p dette er dog ikke normen for samfunnet bedømt ut ifra reaksjonen dems når jeg sier nei til date nr.2 :p

Så vær deg selv! :) det føles genuint og ekte og som en kvalitetsrelasjon, ikke vær picture perfect for det føles falskt

Anonymous poster hash: f3445...50e
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Selv om jeg er jente så svarer jeg. Det som får meg til å falle for en jente er personligheten. Hun må ha en nydelig personlighet. En jente som bryr seg om andre, spøker, smiler og er seg selv er noe som får meg til å falle. Utseende har noe å si, men ikke alt.

De som er seg selv fra dag 1, de som gir av seg selv er jenter jeg kan flalle for. Ekte mennesker som ikke må være perfekte. De er seg selv og er stolt av det :)

Nei, jeg blir sjeldent forelsket. Er ikke kresen, men skal litt til før jeg føler sommerfuglene :wee:

Endret av -Twix-
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Før var jeg en ekte rumpe-mann. Men så hadde jeg en kjæreste som hadde ufattelig fine pupper, så jeg ble litt av en puppe-mann! Men min siste kjæreste hadde nært perfekte pupper òg rumpe, så nå er jeg neimen ikke sikker lenger...

Fra spøk til alvor: Har hun noe bak øret? Har hun tanker om andre ting enn bil, jobb og neste middag? Har vi lignende humor, og hører hun på lignende musikk? Det er så mange ting, så selv om jeg godt kan lage mat selv, så er jeg mest enig med Zarac: Man sier ja til en hel pakke.

Det er kanskje lettere å eliminere, enn å velge?

Lenke til kommentar

Intelligens. Utseende med en eller annen skavank (det lille ekstra). Kjærlig. At hun liker å gjøre sprø ting, og ikke kjeder seg med gutte-aktiviteter. Må ikke være redd for å bli skitten under fingrene eller prøve nye ting.

Ikke mas om det samme temaet over lengre tid. Gnagsår er noe av det verste vi menn vet om.

Og ja, karriere-kvinner er skikkelig turn-off.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hun skal (gjerne) ha:

1. Utseende (fint smil, øyne å gå seg vill i, langt hår)
  2. Ambisjoner (ferdigutdannet, student, eller friår men er fast bestemt på å studere noe. En Rema1000 jente som er "fornøyd" med bare det, er ikke noe å leve med. Man skal gjøre noe med livet. Rema er veldig stasjonert)
  3. Venninner (En jente som ikke har venninner, pga ingen gidd å være med hun eller liker hun, er ikke en jente jeg vil ha. Jeg vil heller ikke være hennes eneste venn i denne verden)
  4. Jordnær (Skal ikke tro hun er bedre enn alle, og tro hun er så jævla sexy. Men sexy kan hun gjerne være)
  5. Fin kropp (Hvis jeg ønsker og ta meg en tur på fjellet, eller trener 4 dager i uken for å se fin ut for dama, skal jammen hun også gjøre en innsats.)
  6. Ikke være en Facebooker (Mening: Ikke en som poster masse dritt om hennes meninger, som om noen skulle mene det motsatte (ergo: Hvis hun poster "SE hva folk gjør med dyrene sine i Indonesia!" eller "Dette er bare GRUSOMT, SE!", så fuck off. Ingen er imot deg på det! Da får hun ikke være i newsfeeden min engang)
  7. Personlighet (Snill, omsorgsfull, søt)
  8. Brains (Stokk som en dum? Nei, litt intelligens (også sosialt) må være tilstede. Det er ikke snakk om å diskutere politikk eller hvorvidt religion er ment som eventyrhistorier for så barn, men evnen til å se ting fra flere enn sin egen side (perspektiv og persepsjon) er et must)
  9. Sex (She's got to want it!)
Endret av Toppris
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg aner rett og slett ikke hva det er! Mange ganger har jeg jo sett personer fra litt avstand, også hørt de prate, uten at jeg har lagt noe spesielt merke til dem. Men med én gang vi har kommet i prat, eller håndhilst eller noe, så har jeg falt pladask...

Det er ikke kjærlighet, men det er å falle for noen, og det er jo det du spør om. :)

Men nøyaktig hva som skjer i slike tilfeller? Det tror jeg ikke engang vitenskapen er enig i. Noen biologer vil kanskje trekke frem ting som lukt? :p Ja, altså lukt man ikke lukter, men som man likevel reagerer på. Har lest noe om at hvis ens lukt "matcher" den man kommer i nærheten av, så faller man for personen.

Lenke til kommentar

Innlegg som omhandlet språk er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1..

Dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Men nøyaktig hva som skjer i slike tilfeller? Det tror jeg ikke engang vitenskapen er enig i. Noen biologer vil kanskje trekke frem ting som lukt? :p Ja, altså lukt man ikke lukter, men som man likevel reagerer på. Har lest noe om at hvis ens lukt "matcher" den man kommer i nærheten av, så faller man for personen.

Denne artikkelen gjelder kvinner som lukter menn, men er likevel interessant: http://www.livescience.com/28812-women-prefer-smell-of-manly-guys.html

Det er en kombinasjon av lukt, utseende og andre ting, men menn ser etter fruktbare kvinner.

Lenke til kommentar

Hvilke kvaliteter ved henne er det som får deg til å falle for henne? Hvilke andre faktorer spiller inn? Hvor stor rolle spiller utseende? Er du en person som faller lett for jenter?

Anonymous poster hash: bb040...c90

Utsende er viktig for meg, men selvsagt ikke det avgjørende, men man må like det man ser. Ellers er liberale verdier og toleranse det viktigste. Jeg kunne ikke leve med ei som har fordommer og tror på alle myter som er etablert i det Norske samfunn. Så det er meget viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...