Gå til innhold

Kjøpe ny bærbar pc (Multicom Xishan W350S)

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg skal kjøpe meg ny pc, og har lyst på ein god allrounder, som kan fungera som både skulepc og til gaming. Slik eg har forstått det, er det beste eg kan få tak i innanfor min prisklasse noko av dei billigaste gaming bærbare til Multicom. Planen min er å kjøpe Xishan W350S, og i tilleg kjøpe ein INTEL 520 180GB SSD disk som eg ettermonterar.

Det eg lurar på, er om dette er eit bra valg, og om nokon har erfaringar med om denne pc klarar seg bra når det gjeld både gaming og skule? Vil den for eksempel vera bra nok til å spela medium/high på spel som BF4?

Når det gjeld pcane som er litt dyrare, (Xshan W355S for eksempel) ser eg at det ikkje er veldig stor forskjell, og at hovedforskjellane er SSD (som eg uansett skal ettermontere) og eit skjermkort som er litt betre (Geforce GTX 760M vs GTX 765M). Eg følte ikkje at denne forskjellen var stor nok til at det var verdt å bruka 1500kr meir på denne pcn, men lurar også her på om nokon har innvendingar til dette?

Når eg har søkt litt rundt om denne maskina, har eg sett at pcn har vore på markede ganske lenge. Vil dette sei at det er ei utdatert maskin som kjem til å bli erstatt om ikkje lenge? Lurar derfor på om det ville vore lurar å venta litt med å kjøpa pc, eller om det ikkje er noko å hente på de.

Til slutt lurar eg også på om det er nokon som har andre pcar i denne prisklassen å anbefale, eller om det er multicom som gjer mest for pengane.

Takk for forhånd!

Endret av gamermaddafakka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Multicom (Clevo maskinene) gir ganske mye for pengene ja. Vil tro maskinene klarer å spille det meste på Low eller middels grafikknivå på en ca 20-25 FPS.

Så det blir vannskelig å finne noe bedre i den prisklassen.

Vær klar over

http://wccftech.com/nvidia-geforce-gtx-800m-mobility-chips-launching-cebit-14-gtx-880m-870m-860m-850m-power-notebooks/

Se på f.eks GTX 870M og GTX 880M som antakelig blir de mest aktuelle for spillere.

Men det står lite nøyaktig dette vil komme, enten mot sommeren eller slutten av året.

http://wccftech.com/intel-core-i5-core-i7-mobile-haswell-refresh-arrives/

God mulig Core i5-4310M vil erstatte i5-4200M om ikke så lenge.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...