EasyCook Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Får meg PS4 om ett par dager, svært få spill å velge imellom på gamestop, så blir vel enten B4 eller COD, hva bør jeg velge? Må ha noe å spille de dagene fram til Infamous3: Second son kommer Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Battlefield. Jeg kjøpte begge med maskinen og cod ble solgt da det var veldig ensformig. Mer action i bf4 og bedre grafikk og flere spillere Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Okay, høres bra ut :] Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 BF4 er mer gøy og mer fokus på samarbeid. Nå aner jeg ikke hva slags type gamer du er. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Samme sjanger men to helt forskjellige spill. Liker du store områder med mye variasjon eller mindre områder og mer twitch basert gameplay. Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Kjøpte Battlefield 4. Det så litt artigere ut ja :]Egentlig er jeg en RPG gamer, men er jo ikke akkurat ett bredt utvalg av spill ute til PS4 nå Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg tror det var ett godt valg. BF4 er etter min mening i seg selv ett mye bedre spill, også er det nok ett spill som viser mye bedre hva konsollen er god for enn det COD gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå