Borger___ Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Har iphone 5 med iOS7 og en FB app som crasher hele tiden. Tross flere oppdateringer på appen i denne perioden er det ingen bedring. Flere som har opplevd det samme? Kan det være iOS eller et lokal problem på min mobil? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg har ikke problemer på min telefon hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Har aldri hatt trøbbel på min heller. Foreslår at du tar en tilbakestilling av telefonen, og legger inn alt på nytt (ikke fra backup). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Mamma sliter med det samme på ipad'en sin. FB bare lukker helt tilfeldig. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Har aldri hatt trøbbel på min heller. Foreslår at du tar en tilbakestilling av telefonen, og legger inn alt på nytt (ikke fra backup). Det skal jeg definitivt gjøre. Men jeg må jo ta backup via itunes først så jeg ikke mister alt? Hvordan var det man tilbakestillte igjen husker du? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Guide for å gjenopprette i Tunes Men mye mulig det holder og slette Facebook-appen for å så installere den på nytt igjen via AppStore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå