Gå til innhold

PC krøller til nettverkstilgang

Anbefalte innlegg

Vi har en Acer laptop i huset, og når denne kobles til den trådløse routeren, mister alle maskiner nettverkstilgang (internettilgang). Gul trekant over wlan ikonet nederst til høyre.Klarer ikke å finne ut av hva dette kan være :-(. Noen som har et forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har en Acer laptop i huset, og når denne kobles til den trådløse routeren, mister alle maskiner nettverkstilgang (internettilgang). Gul trekant over wlan ikonet nederst til høyre.Klarer ikke å finne ut av hva dette kan være :-(. Noen som har et forslag?

Da har du en trådløs høretelf (eller noe slikt )i USB3 (Blå) -utgangen..

Lenke til kommentar

Gå til Handlingsenter > kjøre feilsøking > nettverk og interenett.

Høgreklikke datamaskin > velge behandle > velge Enhetsbehandling. Se om der er noe som utmerker seg evt. med røde eller gule signal. Slette nettverkskortene restarte maskinen . Da leter maskinen opp igjen kortene og stiller dem inn på nytt.

Nei, de andre maskinene sier du er ok. før du bruker denne, så ruteren og det systemet er mest trolig ok.

Dette er en fillefeil som kan være vanskelig å finne.

Lenke til kommentar

Åssen modem har dere? Prøv og frabrikksett det !

Lenke til kommentar

Har du noe fremgang?

Lenke til kommentar

Jeg tror det ligger i routeren. Jeg satte opp en annen router jeg hadde, og nå ser det bra ut - så langt..... Prøvde ikke å resette den jeg som stod der - kanskje dumt det, men men.

Takk for alle gode råd :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...