EasyCook Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hva bestiller dere i baren?Jeg har vel holdt meg til en ting i 10 år nå, jagermeister med battery :]Så bruker jeg gjerne å bestille bar whiskey når jeg er så full at jeg tror jeg er edru Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hovedsaklig øl. Det er ofte ikke særlig dyrt, og jeg drikker som regel nok på vors. Hvis jeg kjøper drink, så blir det gjerne vodka + battery. Blir det shot, så foretrekker jeg Hot n'Sweet. Lenke til kommentar
Araho Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg er fan av sure drinker, men drikker hovedsakelig øl jeg også. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 I Norge: Øl I syden: Vodka-redbull Virkelig fancy drinker begge to. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 øl og en Jack Daniels og cola - drikker gjerne en øl, så en jack og en øl osv Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Hovedsaklig øl. Det er ofte ikke særlig dyrt, og jeg drikker som regel nok på vors. Hvis jeg kjøper drink, så blir det gjerne vodka + battery. Blir det shot, så foretrekker jeg Hot n'Sweet. Hva består Hot'n Sweet av? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Hva består Hot'n Sweet av? Det er ikke akkurat en drink i den forstand som battery vodka er. Vinmonopolet kategoriserer det som likør. Mange lager sin egen form for Hot'n Sweet ved å blande tyrkisk pepper med vodka. Usikker på om originalen som du får på polet blir laget på samme måte. Endret 11. mars 2014 av Quote Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Drikker som regel ikke øl på vors, men på byen er det nesten utelukkende øl. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Øl på byen? Kjedelig. Bestiller gjerne smirnoff og lime. Bruker også å gå for rom og cola. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 White Russian, Jägerbomb (hvis det er billig) og øl. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 White Russian, Jägerbomb (hvis det er billig) og øl. Samme. (bortsett fra at jeg blander jäger og red bull i samme glasset uten å ha det forbaska shotteglasset oppi det andre glasset) Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Hva består Hot'n Sweet av? Det er ikke akkurat en drink i den forstand som battery vodka er. Vinmonopolet kategoriserer det som likør. Mange lager sin egen form for Hot'n Sweet ved å blande tyrkisk pepper med vodka. Usikker på om originalen som du får på polet blir laget på samme måte. Aha, syns den hørtes litt kjent ut Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Jack & Coke blir det fra tid til annen og, den glemte jeg av. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Stort sett forskjellige spennende ølsorter. De er rimelige med tanke på hvor lenge de holder tempen og varer, i tillegg til å være gode/spennende. Forholdsvis lite ren alkohol per time gjør også at den passelige formen holder seg mye lengre enn med sterkere drikker og at dagen etter blir lettere. Kommer jeg sent på byen uten å ha drukket på forhånd kan det hende jeg starter med en gin tonic eller to for nivelering av formen. De går ganske fort unna. Brunt brennevin drikker jeg sjelden på byen av eget initiativ, men det hender noen spanderer. Brunt brennevin synes jeg passer bedre til kos i små mengder, med venner hjemme eller til en film. Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Vært en del mer økonomisk å kunne drukket øl ja, men etter en halvliter så er jeg så full i magen og lei av øl at jeg klarer ikke mer, så da må jeg over til overprisede drinker, og de går så fort ned at hundringsene ruller ut. 110 kroner for en shot alkohol og en skvett blandevann er landeveisrøveri :[ 1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Mye klasse over folk her. Det går jo an å oppsøke skikkelige cocktailbarer som ikke baserer seg på en billigste sort alkohol og sourmix. I Oslo har du Bushwick og i Bergen Lysverket, No stress og Bastant. Du betaler stort sett ikke mer, selv om kvaliteten er en del hakk over. On topic: et par gode IPA og en porter/stout jeg ikke har prøvd før, så har jeg det helt fint. 1 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 On topic: et par gode IPA og en porter/stout jeg ikke har prøvd før, så har jeg det helt fint. Og det var egentlig det jeg også kom hit for å svare Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Ender vanligvis opp med noen Guinness og en Laphroaig eller to. Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Kun øl. Blir apekatt av spirt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå