erik456 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hei, jeg trenger litt veiledning til følgende kompetansemål i religion faget Vg3: *Drøfte samarbeid og spenninger mellom religioner og livssyn og reflektere over det pluralistiske samfunnet som en etisk og filosofisk utfordring. *presentere hovedretninger innen norsk og internasjonal humanisme fra 1930-tallet til vår tid og diskutere likheter og ulikheter mellom de forskjellige retningene Noen av dere som hjelpe meg til å komme i riktig retning? Tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar
Sqandal Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Kan anbefale deg å lese følgende side: http://isammeverden.cappelendamm.no/tekst.html?tid=1413094&sek=1150602. Tror du raskt vil skjønne hva det første kompetansemålet omhandler. Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 13. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg leste gjennom artikkelen du henviste til, men jeg kan ikke si at jeg forstod det. Hadde du hatt mulighet til å forklare litt nærmere hva de kompetansemålene går ut på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå