Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplimenter til vilt fremmede (se her jenter!)

Anbefalte innlegg

På nærbutikken her hvor jeg bor er det ei jente som jeg synes er kjempesøt... vi har aldri snakket eller noe, men jeg synes hun bestandig er så fin på håret.

Om jeg gir henne, eller en hvilken jente som helst som jeg ikke kjenner, kompliment på for eksempel håret... vil det kunne tolkes negativt? Jeg har ikke lyst å virke som en sleskete fyr som prøver seg på ei ekspeditrise, men jeg er helt håpløs på å komme i kontakt med jenter. D:

Anonymous poster hash: 50c0c...bde
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er helt for det å ta kontakt med fremmede jenter, hverdagssjekking er det enkleste som fins fordi jenter blir så mektig imponert når en helt vanlig fyr som ikke er en douce idiot tar kontakt. Men å bare komplimentere og så gå blir kanskje litt lite? Du må isåfall ha en plan for neste gang du møter henne så det ikke stopper opp? jeg tror jeg ville gått på butikken sent når det var lite kunder eller noe og spurt henne et morsomt spørsmål om noe som har med butikken og gjøre eller noe sånt :p

husk, sånne jenter sier "hei" til en milliard folk hver dag og er egentlig ganske robot i hodet, du må vekke litt interesse hos henne, vær annerledes. Hvis hun er typen som sier "hei hvordan går det med deg i dag da?" så har du det jo på sølvfat men lite sannsynlig.

Går også an å pulle et cheesy stunt som at du kjøper en god middag + dessert og spør om hun vil være med å spise den, eller si du trenger noen til å hjelpe deg med å spise all maten eller noe sånt (dette er noe som egner seg etter du har hatt kontakt med henne ett par ganger, i alle fall hvis dere har virkelig god kontakt og du kjøper middag + dessert + blomster så hun blir litt sånn "shit skal han på date nå?", også er det til henne)

Hvis hun forandrer noe på utssendet sitt er det veldig enkelt, da er det helt lov å komplimentere, som hårfarge og lignende, men husk mange komplimenterer da så du må likevel skille deg ut.

jeg babler merker jeg.

Anonymous poster hash: 581a7...89a
Lenke til kommentar

Noe lignende har faktisk skjedd meg en gang på jobb, bare at det var øynene fyren kommenterte.

Helt ok og kjekk fyr. Men jeg er elendig på å ta imot komplimenter, og det ble skikkelig klein stemning fordi jeg ble litt satt ut og ikke visste helt hva jeg skulle svare.

Sånn reagerer jeg og. Aldri helt godt å si om det er sjekking heller. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...