Schreiber Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Jo mer han gjør dette jo mer besatt blir jeg på å få ham. Først og fremst: Er du interessert i ham som person, eller fordi han avviser deg? Om det bare er fordi du blir avvist du er interessert, vil jeg på det sterkeste anbefale å gi opp med en gang. En natt med fyren er ikke verdt alle problemene dere vil få i etterkant. Men hvis du faktisk er interessert, snakk med både eksen og han nye og løs problemet sammen. Jeg er interessert i ham som person. Jeg vet ikke hva eksen min vil si egentlig. Det er langt i fra sikkert at han synes det er greit. Vi skiltes som venner, men mulig han synes det er ubehagelig likevel.. Om jeg spør han så må jeg jo faktisk ta hensyn til hans mening.. Anonymous poster hash: 3ed1a...2f4 Så bare snakk med ham? Å sitte og lure på hva han mener og føler løser ingenting. En liten samtale er alt som trengs for å løse hele denne tråden. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2014 Vi tekstet en god del i dag. Fikk litt miksede signaler, så vi får se hvordan han oppfører seg neste gang vi sees. Enten så backer han helt unna, eller så tror jeg det blir homerun. Anonymous poster hash: 3ed1a...2f4 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Bare en liten ting, ut i fra det du sier er du på ingen måte i "friendzone" for denne personen. Foruten det er det vel bare så si som de andre i tråen, 'Bros before hoes'. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Bare en liten ting, ut i fra det du sier er du på ingen måte i "friendzone" for denne personen. Foruten det er det vel bare så si som de andre i tråen, 'Bros before hoes'. Hvorfor det? Det er bare bullshit at damer kommer og går men vennskap varer evig. Vennskap er ofte i like mye sirkulasjon som forhold. Man vokser fra hverandre og man havner i forskjellige stadier av livet. Skulle tatt seg ut om jeg prioriterte venner foran mannen min eller vice versa. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Forskjell på om de var sammen i fem uker eller fem år også og hvordan de skiltes etc. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Forskjell på om de var sammen i fem uker eller fem år også og hvordan de skiltes etc. TS skrev vel at de skiltes som venner. Om de har vært sammen i 5-10 år så kan jeg være enig at det _kan_ bli litt rart, men er det drømmemannen eller drømmedama så mener jeg at det blir feil å la det gå. Men nå lurer jeg på om vi er i feil kategori her Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Om de er veldig forelsket, så kan de ta en prat med eksen. Burde ikke være et problem om de skiltes som venner. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Hvorfor det? Det er bare bullshit at damer kommer og går men vennskap varer evig. Vennskap er ofte i like mye sirkulasjon som forhold. Man vokser fra hverandre og man havner i forskjellige stadier av livet. Skulle tatt seg ut om jeg prioriterte venner foran mannen min eller vice versa. Vet ikke helt hvordan jeg skal kunne forklare det ovenfor ett kvinnemenneske, men vennskap mellom menn(bros) noe annet en der kvinner er involvert. (Med fare for å fornærme noen menn her må jeg vel si at i dagens samfunn er endel menn mer som kvinner angående dette, men urinstinktet fungerer som dette) Man har ikke venner for å snakke med de, man har de fordi man ikke trenger å snakke. Man har ikke venner for å få hjelp, men for å ha noen på ditt lag når noe skjer. Man har ikke venner for å dele noe, men for å ha noen å måle seg mot. Og for å oppnå dette tar det tid, en venn kan lese deg riktig og vet når man burde være stille. En venn kaster seg uten tanke inn i hvem enn slosskamp du måtte finne deg i, og en venn vet hva seiere du har hatt. Og her kommer vi tilbake til trådens tema, hvis mannen beskrivet(person1) i første post var en god venn og trådstarter var en seier for vennen hans(person2), ville det være veldig respektløst å ikke la trådstarter stå i person2 sin bok. Person1 er også avhengig av å overgå person2 for å holde konkuransen oppe. Og som menn er vi realistiske nok til å forstå at "drømmedama" ikke eksisterer, den beste dama er den man ender opp med. Det er forsåvidt ikke heller "drømmevennen" man har, men man har brukt så mye tid med personen at det ville være bortkastet å starte på nytt med en annen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Vi tekstet en god del i dag. Fikk litt miksede signaler, så vi får se hvordan han oppfører seg neste gang vi sees. Enten så backer han helt unna, eller så tror jeg det blir homerun. Anonymous poster hash: 3ed1a...2f4 Igjen, snakk med fyren. Det er ikke vanskelig. Du bare får ham på tomannhånd, begynner med litt småprat, før du skifter tema og sier rett ut at du er interessert i ham. Verre er det ikke. Da slipper du alt dette med "miksede signaler" og alt det der. Og nei, teksting er ikke å snakke med ham. Gjør det ansikt til ansikt. Ærlig talt skjønner jeg ikke hva problemet er. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Vi tekstet en god del i dag. Fikk litt miksede signaler, så vi får se hvordan han oppfører seg neste gang vi sees. Enten så backer han helt unna, eller så tror jeg det blir homerun. Anonymous poster hash: 3ed1a...2f4 Igjen, snakk med fyren. Det er ikke vanskelig. Du bare får ham på tomannhånd, begynner med litt småprat, før du skifter tema og sier rett ut at du er interessert i ham. Verre er det ikke. Da slipper du alt dette med "miksede signaler" og alt det der. Og nei, teksting er ikke å snakke med ham. Gjør det ansikt til ansikt. Ærlig talt skjønner jeg ikke hva problemet er. Jeg har sagt det rett ut (på sms vel og merke..) men han har nektet å forholde seg skikkelig til det pga situasjonen. Han har bare svart at jeg er off limits og at han aldri har tenkt på meg på den måten pga dette. Han er en mann, så regner med at det bare er piss, og det sa jeg også til han. Ingen kan styre tankene sine. Senere innrømte han at han hadde tenkt på meg sånn én gang. Flørtingen fortsatte, men han er fremdeles tilbakeholden pga situasjonen. Så vi får se hvordan han oppfører seg når vi er face to face. Jada, jeg vet at dette har dratt ut i tid og at teksting ikke er det samme som å snakke, men jeg ville gi han litt slack i stedet for å presse ham opp i et hjørne og ikke gitt ham mulighet til å komme unna hvis han faktisk ikke er interessert. Det kan jo være jeg har feiltolket situasjonen. Kanskje han er slik mot alle venninnene sine. Vi har heller ikke sett hverandre på noen dager, så det har ikke vært mulig å snakke med ham face to face. Anonymous poster hash: 3ed1a...2f4 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 La han være. Han er helt sikkert fullstendig klar over hva du vil. Hvis han ikke gunner på eller forteller deg om gjensidige følelser kan det faktisk være at han ikke har lyst på deg men bare vil ha deg som venn. Deal with it, eller la han være og trekk deg unna han til følelser er roet ned. Joda mulig han synes du er fin og at han kunne tenkt seg å "dyppa'n" med deg, men her er jo rimelig klart at det ikke bare er det du vil. Stemmer at ikke vennskap varer evig, men for tenåringer og folk i 20 åra er ofte vennskap mer stabilt enn forhold, og da er det ofte best å safe. Tror ikke jeg hadde ofra noen av mine gode venner for en fyr som ikke virka så innmari ivrig på meg ihvertfall! Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hvordan forfører du menn vanligvis TS? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Hvordan forfører du menn vanligvis TS? Spør om vi skal pule. Haha, nei, jeg har vært i et fast forhold i mange år, så jeg husker nesten ikke. Tror aldri jeg har "forført" noen uten å vite at de vil, og da er jeg nok ganske rett på sak.. Anonymous poster hash: 3ed1a...2f4 Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Okei. Men hva bør du gjøre da da? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Lang historie, men han var ikke så vanskelig å be når det kom til stykket Anonymous poster hash: 3ed1a...2f4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Lang historie, men han var ikke så vanskelig å be når det kom til stykket Anonymous poster hash: 3ed1a...2f4 gratulerer, du er offisielt ei som har knulla seg rundt i en vennegjeng, du skulle bare visst hvordan vi gutta snakker om sånne som deg Anonymous poster hash: ca16d...ea3 6 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Lang historie, men han var ikke så vanskelig å be når det kom til stykket Anonymous poster hash: 3ed1a...2f4 gratulerer, du er offisielt ei som har knulla seg rundt i en vennegjeng, du skulle bare visst hvordan vi gutta snakker om sånne som deg Anonymous poster hash: ca16d...ea3 Håper TS sier ifra hvis jeg trenger komme med no burngel. Har plenty på jobb. Er dere sammen nå da eller? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Lang historie, men han var ikke så vanskelig å be når det kom til stykket Anonymous poster hash: 3ed1a...2f4 gratulerer, du er offisielt ei som har knulla seg rundt i en vennegjeng, du skulle bare visst hvordan vi gutta snakker om sånne som deg Anonymous poster hash: ca16d...ea3 Haha. Hvem bryr seg? Tenke seg til at en dame kan ha behov... Anonymous poster hash: 3ed1a...2f4 Lang historie, men han var ikke så vanskelig å be når det kom til stykket Anonymous poster hash: 3ed1a...2f4 gratulerer, du er offisielt ei som har knulla seg rundt i en vennegjeng, du skulle bare visst hvordan vi gutta snakker om sånne som deg Anonymous poster hash: ca16d...ea3 Håper TS sier ifra hvis jeg trenger komme med no burngel. Har plenty på jobb. Er dere sammen nå da eller? Vet ikke hvor vi ender. Time will show. Anonymous poster hash: 3ed1a...2f4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Haha. Hvem bryr seg? Siden du tydeligvis ikke bryr deg er det kanskje greit å ikke vite hvordan gutta i den gjengen snakker om deg. Anonymous poster hash: 91630...717 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Haha. Hvem bryr seg? Siden du tydeligvis ikke bryr deg er det kanskje greit å ikke vite hvordan gutta i den gjengen snakker om deg. Anonymous poster hash: 91630...717 Er det sånn feltmadrassholdninger eller? Diskuterer hva hun er flink i og hva hun er dårlig i osv? Hardt å være kvinne ass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg