Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan forføre en mann som har friendzonet deg?

Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis som konsekvent nekter å se på meg som annet enn en venninne, fordi jeg har vært sammen med kompisen hans. Jeg er rimelig sikker på at han er tent på meg, men når jeg har spurt han så nekter han å snakke om det. Han mener jeg er totalt off limits pga kompisen. Samtidig så "flørter" han til tider masse med meg, og gir meg klemmer, men han spøker det liksom bort med at alle trenger litt kos.

Hvordan får jeg fyren til å se på meg som en kvinne? I blant tror jeg han bevisst "overser" meg og bruker tid med andre for å bevise at han ikke vil ha meg.

Jo mer han gjør dette jo mer besatt blir jeg på å få ham.

Forslag til hvordan jeg får lurt ham ut av moralboblen og over på the dark side? ;)

Anonymous poster hash: 3ed1a...2f4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han hadde nok ant ugler i mosen og blitt veldig skeptisk til å bli med på et rom alene med meg. Det er egentlig ikke noe passende sted å dra han med seg heller..

Tror det er en viss sjanse for at han hadde avvist meg hvis jeg prøvde å kysse ham. En gang jeg prøvde å viske noe i øret hans så spratt han opp av stolen fordi han hadde fått for seg at jeg skulle gjøre noe annet :p

Vil helst ikke fremstå som om en idiot hvis han avviser meg. Først og fremst må jeg nok lokke han ut av moralboblen hans.. Men hva skal til for at en mann klarer å legge fra seg den derre bros before hoes-greia? Det er tydelig at han mener det er umoralsk bare å vurdere tanken engang.

Lenke til kommentar

Tja...Dra han med på et rom, dropp klærne å vent på suksess.

Regner med det blir 95% sjanse for at han kommer ut av moralboblen

Først og fremst så er det uaktuelt å gjøre det. Hva om jeg blir stående der naken og avvist :p

Men la oss si at jeg hadde gjort det, og vi hadde hatt oss, er det ikke en viss sjanse for at han får dårlig samvittighet etterpå? Det er ikke et ONS jeg er ute etter.

Lenke til kommentar

Tja...Dra han med på et rom, dropp klærne å vent på suksess.

Regner med det blir 95% sjanse for at han kommer ut av moralboblen

Først og fremst så er det uaktuelt å gjøre det. Hva om jeg blir stående der naken og avvist :p

Men la oss si at jeg hadde gjort det, og vi hadde hatt oss, er det ikke en viss sjanse for at han får dårlig samvittighet etterpå? Det er ikke et ONS jeg er ute etter.

Om du ser noen lunde ok ut og han ikke tilbyr "Bro Coden" så blir du nok ikke avvist.

Si det som det er til han, verste fall får du et nei og vennskapet blir kleint en liten stund.

Lenke til kommentar

Prat med eksen, hør om det er greit at du prøver deg på kompisen?

Var dere sammen lenge?

Eksen kommer til å si " Jada, det går helt greit"... men egentlig er det ikke det.

Rota med ex-dama til kompisen min og det endte med at vi hadde sex. Når kompisen fikk vite at vi hadde hatt sex dro han rundt å fortalte våre felles bekjente hvor skuffet han var over meg og ignorerte meg. Jeg hadde spurt lenge før om det var greit at jeg rota med ex'en hans og han var veldig klar på at det var greit.

Så ta det med en klype salt om ex'en sier det er greit. Det kan koste deg et godt vennskap.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Enig med Tvillingsjel her, prat litt med eksen om han synes at det er greit eller ikke og sørg for at han bare ikke sier "ja kjør på" for å være snill. (Edit ref til det Reptilia sa over, så sørg for at det faktisk er ok).

For om du "presser" deg på så kan hele venne situasjonen mellom deg, han, og drømmemannen blir ganske så kleint!

Om det er ok, så bør du enten ta dette opp direkte med han. Evt kanskje du kan få eksen din til å legge inn ett godt ord om deg f.eks "Du, hun eksen min ser ut til å ha ett godt øye for deg, så kanskje dere burde bli litt bedre kjent". :)

Om du skal ta initiativet videre, hva med å vise han lapper mer hint som ikke kan misforståes til at du ønsker mer enn ONS!

Om han ikke er interessert i det hele tatt til å ta dette videre, så bør du også respektere det. Kanskje han endrer mening senere når tiden er moden for det også.

Endret av Zimon
Lenke til kommentar

Vi sender en del sms, og jeg hinter ganske mye, men han prøver å overse hintene og snakke om andre ting. Kanskje han rett og slett ikke er interessert? Det er umulig å vite. Jeg har spurt han rett ut om han ville gjort noe mer med meg hvis jeg ikke hadde vært sammen med kompisen hans. han nekter å svare fordi han ikke vil ta stilling til det pga han mener det er off limits.

Lenke til kommentar

Det høres ut som en type som verdsetter vennskapet til kompisen sin framfor å få seg et ligg, evt. noe mer i den retningen. Det lyser det all respekt av, og det synes jeg ikke du skal prøve å tulle med. Hadde jeg vært i den samme situasjonen som denne typen du prøver deg på, ville jeg personlig at du skulle sluttet med det. Jeg ville aldri latt pulings ødelegge et vennskap.

Det kommer selvsagt an på forholdet dere tre har, men generelt sett mener jeg det som står over.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Først og fremst: Er du interessert i ham som person, eller fordi han avviser deg? Om det bare er fordi du blir avvist du er interessert, vil jeg på det sterkeste anbefale å gi opp med en gang. En natt med fyren er ikke verdt alle problemene dere vil få i etterkant. Men hvis du faktisk er interessert, snakk med både eksen og han nye og løs problemet sammen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Forslag til hvordan jeg får lurt ham ut av moralboblen og over på the dark side? ;)

Ingen forslag til hvordan du lurer vennen ut av moralboblen og over til det du kaller "dark side", men har du ett forslag til hva som skal gjøres, hvis du i etterkant av å få stillet din egen besettelse, opplever at han har fått moralsk/etiske "traumer" av dine lyster?

Lenke til kommentar

Først og fremst: Er du interessert i ham som person, eller fordi han avviser deg? Om det bare er fordi du blir avvist du er interessert, vil jeg på det sterkeste anbefale å gi opp med en gang. En natt med fyren er ikke verdt alle problemene dere vil få i etterkant. Men hvis du faktisk er interessert, snakk med både eksen og han nye og løs problemet sammen.

Jeg er interessert i ham som person. Jeg vet ikke hva eksen min vil si egentlig. Det er langt i fra sikkert at han synes det er greit. Vi skiltes som venner, men mulig han synes det er ubehagelig likevel.. Om jeg spør han så må jeg jo faktisk ta hensyn til hans mening..

Lenke til kommentar

høres ut som fyren allerede har bestemt seg for at det er feil og ikke er han desperat heller så tror du skal ha en vanskelig tid med å få fanget han innen kort tid, bare fortsett å vær venn med han og ha kontakt så med tiden vil det føles mindre og mindre feil så kommer han kanskje etter hvert, men sannsynligvis vil han få seg en annen kjæreste før dette skjer..... bros before hoes

Anonymous poster hash: ca16d...ea3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...