oslo72 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Surfet rundt og fant dette skjermkortet på PSData. Slik jeg forstår må da dette være forholdsvis billig? Noen som har linker til test av 9600XT? Av de jeg finner er det bare nevnt 9800XT, med en liten notis om 9600XT... Ser frem imot anbefalinger og advarsler mot dette kortet - og vær saklig dah Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det kortet du fant virker bra!! jeg tror jeg går for den jeg også! . Jeg tror det er vanskelig å få mottatt advarseler så tidlig siden det trolig ikke er i noen av nordmennenes hender!!! Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Surfet rundt og fant dette skjermkortet på PSData. Slik jeg forstår må da dette være forholdsvis billig? Noen som har linker til test av 9600XT? Av de jeg finner er det bare nevnt 9800XT, med en liten notis om 9600XT... Ser frem imot anbefalinger og advarsler mot dette kortet - og vær saklig dah har letet etter tester selv, siden min bror skal invester i nytt skjermkort snart. når det gjelder pris så ser det unektelig lekkert ut . man kan jo ta en titt innom prisguiden for og sjekke Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg har nå satt opp en bestilling på dette kortet. Jeg kan jo uansett avbestille det før det kommer - ville bare reservere meg kortet til DENNE prisen. Har en følelse av at det kan bli vanskelig å matche prisen - og hvis jeg ser det billigere andre steder etterhvert så bare kansellerer jeg ordren. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Det kortet du fant virker bra!! jeg tror jeg går for den jeg også! . Det var vel du og jeg som utvekslet ideer på en annen tråd her inne i går? :-) Isåfall tror jeg nok dette er det beste du kan få for ca kr 1.500,-... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå