OJ Doe Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Joa. Ørn har vært brukt til å symbolisere ganske mye opp gjennom tidene. Hvorfor vil du tatovere frihet? Har du nylig sittet i fangenskap? Neei, men jeg lar ikke noen bestemme over meg, er ikke noen som dilter etter regler.. Vil være fri fra alt som heter stat osv, derfor Hørt utrykket " er du med på leken, må du tåle steken"? Dersom du ikke vil følge regler, betyr det at ingen trenger å følge regler rundt deg også? Så om du sier "Nei, ikke slå meg", kan jeg gjøre som jeg vil, for jeg følger ikke dine regler heller. Er det greit for deg? Om du er syk eller skadet, trenger du ikke sykehus? Vil du ikke kjøre på veiene? 1 Lenke til kommentar
Jadajadajada Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Joa. Ørn har vært brukt til å symbolisere ganske mye opp gjennom tidene. Hvorfor vil du tatovere frihet? Har du nylig sittet i fangenskap? Neei, men jeg lar ikke noen bestemme over meg, er ikke noen som dilter etter regler.. Vil være fri fra alt som heter stat osv, derfor Hørt utrykket " er du med på leken, må du tåle steken"? Dersom du ikke vil følge regler, betyr det at ingen trenger å følge regler rundt deg også? Så om du sier "Nei, ikke slå meg", kan jeg gjøre som jeg vil, for jeg følger ikke dine regler heller. Er det greit for deg? Om du er syk eller skadet, trenger du ikke sykehus? Vil du ikke kjøre på veiene? Det er STOR forskjell på idiotiske regler som er lagd for å brytes, enn sunn fornuft.. Sunn fornuft har jeg, men mange av reglene som blir laget er jeg ikke så nøye med. Men dette var en digresjon! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Kan du ikke tatovere "Sunn fornuft" istedenfor da? 4 Lenke til kommentar
Jadajadajada Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Kan du ikke tatovere "Sunn fornuft" istedenfor da? Skal leve med den tatoveringen, så vil ikke tatovere på meg noe sånt nei. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Ah. Så NÅ kom du med den? 1 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 I motsetning til en ørn, som du kommer til å være kjempestolt av om 20 år. Lenke til kommentar
Jadajadajada Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Ah. Så NÅ kom du med den? Dette begynner å bli useriøst! Spurte om tips til noe som kunne symbolisere noe revolusjonært, så har man ikke noe å komme med kan det bare være. Skal leve med tatoveringen, så JA, jeg ville vært stolt av tatoveringen min om mange år hvis jeg hadde funnet noe som har passet meg og mine meninger! Endret 12. mars 2014 av Galettertattoo Lenke til kommentar
Jadajadajada Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 I motsetning til en ørn, som du kommer til å være kjempestolt av om 20 år. Ironi?? Ørn kommer til å passe meg, så det er jeg fast bestemt på! Men én tatovering holder seg nok ikke for meg... Lenke til kommentar
Jadajadajada Skrevet 14. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2014 Ikke noen som har GODE forslag? Lenke til kommentar
Anarkibitch Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Kan du ikke tatovere "Sunn fornuft" istedenfor da? Skal leve med den tatoveringen, så vil ikke tatovere på meg noe sånt nei. Hvis du ikke vil ha skrift, så fins det kanskje et symbol for "sunn fornuft"? Er det noe DU "står" for, mener er riktig, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Jadajadajada Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Har prøvd å finne et symbol for det, men uten hell.. Fint at man har god tid på å bestemme seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå