Jadajadajada Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hei skal ha tatovering, men usikker på hva det skal være. Har lyst på et eller annet symbol som er revolusjonært vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men på en måte noe som betyr opprør, meg kan du ikke tulle med... Godt eksempel på det jeg mener med revolusjonært, er at jeg ikke liker staten vet at det er en knyttneve som kan være mulig, men er det kun det? Er også åpen for andre symbol, som sier noe om frihet, likestilling osv.. Ikke noen dumme svar, så kom igjen folkens! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Et brød og et sirkus! Edit for de uinnvidde: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Bread_and_circuses Endret 11. mars 2014 av Twinflower Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Ble du ikke fanget opp i IQ-filteret? 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Tattover er en "anarkist-A". Da skjønner folk at du ikke er en person man kødder med. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Har du tatovert en ørn på armen ennå? Lenke til kommentar
Jadajadajada Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Et brød og et sirkus! Edit for de uinnvidde: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Bread_and_circuses Ehhh? Har du tatovert en ørn på armen ennå? Nei, ligger i planene må vente et år først.. :/ Ble du ikke fanget opp i IQ-filteret? Prater du til meg, eller?? Lenke til kommentar
Jadajadajada Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Tattover er en "anarkist-A". Da skjønner folk at du ikke er en person man kødder med. Har faktisk tenkt på det, men kan vell nesten ikke kalle meg en anarkist heller :/ liker tankemåten osv, men.. Lenke til kommentar
Jadajadajada Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) .. Endret 11. mars 2014 av Galettertattoo Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Trodde ikke du kom til å skjønne det brød og sirkus-forslaget, nei. 4 Lenke til kommentar
Jadajadajada Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Trodde ikke du kom til å skjønne det brød og sirkus-forslaget, nei. Nei, hehe, vil du forklare eller? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg skrev jo ned en link med en ganske grei forklaring Lenke til kommentar
Jadajadajada Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg skrev jo ned en link med en ganske grei forklaring Ser den ikke, er nok en feil hos meg da.. Men skal nok ikke tatovere det uansett Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Nei, du skal jo tatovere en ørn.. som i mange tilfeller nettopp er symbolet for staten way to go Lenke til kommentar
Jadajadajada Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Nei, du skal jo tatovere en ørn.. som i mange tilfeller nettopp er symbolet for staten way to go Symbolet MOT staten håper jeg? symboliserer også frihet osv, derfor jeg vil ha ørn Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Joa. Ørn har vært brukt til å symbolisere ganske mye opp gjennom tidene. Hvorfor vil du tatovere frihet? Har du nylig sittet i fangenskap? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Du må kanskje vente ett år, fordi du er 17? Vel, altså. Jeg ville kanskje vurdert hele tatoveringsgreia jeg da. Sjelden politiske meninger er noe som bør tatoveres. Liker AP, tenke å tatovere partiprogrammet på ryggen. Eventuelt, kan man gjøre som den spinnville gemene hop, og forklare sine politiske synspunkter, verbalt. Ja, jeg vet det, jeg er en skikkelig rebell. Kanskje du kan tatovere den franske revolusjonen, i tekst? "Le baguette? No. Merde. Viva la France!" 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Du må kanskje vente ett år, fordi du er 17? Vel, altså. Jeg ville kanskje vurdert hele tatoveringsgreia jeg da. Sjelden politiske meninger er noe som bør tatoveres. Liker AP, tenke å tatovere partiprogrammet på ryggen. Eventuelt, kan man gjøre som den spinnville gemene hop, og forklare sine politiske synspunkter, verbalt. Ja, jeg vet det, jeg er en skikkelig rebell. Kanskje du kan tatovere den franske revolusjonen, i tekst? "Le baguette? No. Merde. Viva la France!" Lenke til kommentar
Jadajadajada Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Joa. Ørn har vært brukt til å symbolisere ganske mye opp gjennom tidene. Hvorfor vil du tatovere frihet? Har du nylig sittet i fangenskap? Neei, men jeg lar ikke noen bestemme over meg, er ikke noen som dilter etter regler.. Vil være fri fra alt som heter stat osv, derfor Lenke til kommentar
Jadajadajada Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Du må kanskje vente ett år, fordi du er 17? Vel, altså. Jeg ville kanskje vurdert hele tatoveringsgreia jeg da. Sjelden politiske meninger er noe som bør tatoveres. Liker AP, tenke å tatovere partiprogrammet på ryggen. Eventuelt, kan man gjøre som den spinnville gemene hop, og forklare sine politiske synspunkter, verbalt. Ja, jeg vet det, jeg er en skikkelig rebell. Kanskje du kan tatovere den franske revolusjonen, i tekst? "Le baguette? No. Merde. Viva la France!" Må ikke være noen politisk mening, bare det er noe av det jeg nevte som er symbolisert er ikke 18- grense overalt, så kan være 16 også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå