Gå til innhold

The Witcher 3 kjem ikkje før til neste år


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

Bedre med kvalitet som kommer sent fremfor dritt som kommer tidlig.

Bedre med kvalitet som kommer tidlig, framfor dritt som kommer sent.

 

AtW

Det er skjeldent alternativene du har.

Er det så sjelden? Alle antar at utsatte spill får bedre kvalitet, men er det riktig? Stadig utsatte spill virker for meg heller å ha dårligere kvalitet enn det motsatte.

 

AtW

Nettopp. Bare se på watch dogs, dette spillet kommer til å være elendig og det ble utsatt. Utsettelser er bevisste markedsføringstrategier for å tjene mest penger, og de driter i fans.

Det kommer til å være elendig? Hvorfor? Har du prøvd det? Nylige spill fra Ubi Montreal: Farcry 3, Tom Clancy: Blacklist, og AssCreed: Black Flag. Var de elendig? La oss se deg begrunne det utsagnet.

 

se på diverse videoer på youtube.

 

det er assassins creed i nytt skin og veldig buggy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

fordi dette er en ny trend, hype opp et spill og gi et årstall, for å så utsette det et år.

handler sikkert om økonomi, så er ikke et bra tegn

Det er ikke en ny trend å komme med justeringer på når en jobb ferdigstilles, dette har vært gjort i mange hundre år.

Forklar meg gjerne hvordan det skal være økonomisk lønnsomt å betale et helt utviklerstudio på 50+ mann i tre måneder framfor å lansere spillet litt tidligere og kutte på innholdet, for jeg forstår det absolutt ikke. Når du først er i gang vil jeg gjerne vite hvorfor et spill ha en gitt score på metacritic for å være verdt å spille

 

dragon age 3 og tom clancy the division er noe av grunnen. De venter med release til ingen andre open world kan konkurrere. Eventuelt så har de pengetrøbbel og må sparke mange dermed tar det lengre tid.

 

Må ikke ha en gitt score for å spille, men for å betale for et produkt som de utsatte.

Lenke til kommentar

Du sier at et spill som ikke er gitt ut , er veldig buggy , før det er gitt ut, basert på youtube vidoer du har sett , av et spill som ikke er gitt ut ? Er du ikke helt rett i hodet ?

kalles erfaring. Jeg kjøpte aliens: colonial marines.

 

Bare pre order watch dogs du så ser vi hvem som er rett i hodet.

Lenke til kommentar

 

 

fordi dette er en ny trend, hype opp et spill og gi et årstall, for å så utsette det et år.

 

handler sikkert om økonomi, så er ikke et bra tegn

Det er ikke en ny trend å komme med justeringer på når en jobb ferdigstilles, dette har vært gjort i mange hundre år.

Forklar meg gjerne hvordan det skal være økonomisk lønnsomt å betale et helt utviklerstudio på 50+ mann i tre måneder framfor å lansere spillet litt tidligere og kutte på innholdet, for jeg forstår det absolutt ikke. Når du først er i gang vil jeg gjerne vite hvorfor et spill ha en gitt score på metacritic for å være verdt å spille

 

dragon age 3 og tom clancy the division er noe av grunnen. De venter med release til ingen andre open world kan konkurrere. Eventuelt så har de pengetrøbbel og må sparke mange dermed tar det lengre tid.

 

Må ikke ha en gitt score for å spille, men for å betale for et produkt som de utsatte.

 

I juletida er det mer økonomisk lønnsomt å lansere spill enn på nyåret som i februar, det er jo først i slutten av mars/begynnelsen av april at folk begynner å få kjøpelysten igjen. Dragon Age Inquisition tror jeg forøvrig ikke er en reell konkurrent til Witcher 3, ettersom Bioware ikke har lansert et eneste bra spill siden 2010 og forrige spill i serien var rimelig svakt. The Division har jeg ingen anelse om, men av det jeg har sett hittil ser det ut som en relativt kjedelig third-person-shooter med mye grafikkteknologi sprøytet inn.

 

Metacritic score er rent søppel, og bør aldri brukes som hjelpemiddel for vurdering av spill. Jeg har fortsatt ikke forstått hvorfor spillet må få X score bare fordi det lanserer litt senere nå, slik jeg ser det har det ingenting å si når spillet kommer ut så lenge det faktisk er bra, og jeg har spilt spill med metacritic score under 80 som går inn i min topp 10

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du sier at et spill som ikke er gitt ut , er veldig buggy , før det er gitt ut, basert på youtube vidoer du har sett , av et spill som ikke er gitt ut ? Er du ikke helt rett i hodet ?

kalles erfaring. Jeg kjøpte aliens: colonial marines.

 

Bare pre order watch dogs du så ser vi hvem som er rett i hodet.

 

 

Har forhåndsbestilt DEDSEC edition jeg så det er jo så greit :) Nå skal det jo siest at du var ganske tidlig ute i Watchdogs tråden å sa du skulle ha det til PC fremtil det ble kjent at det ble utsatt, du ble sinna så du bestemte deg plutsellig for at det var en buggy assasins creed kopi av et drittspill. Litt lik den samme barnsligge reaksjonen du har til at Witcher 3 blir utsatt.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Du sier at et spill som ikke er gitt ut , er veldig buggy , før det er gitt ut, basert på youtube vidoer du har sett , av et spill som ikke er gitt ut ? Er du ikke helt rett i hodet ?

kalles erfaring. Jeg kjøpte aliens: colonial marines.

 

Bare pre order watch dogs du så ser vi hvem som er rett i hodet.

Du kan ikke basere den eventuelle kvaliteten til Watch Dogs på Colonial Marines...det må du vel skjønne? De to spillene har ingenting med hverandre å gjøre! Du har muligens erfaring med spill, men du har ingen erfaring med logikk og objektivitet, det er ihvertfall sikkert.

Muligens blir det dårlig, men det er alt for tidlig å si noe om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Du sier at et spill som ikke er gitt ut , er veldig buggy , før det er gitt ut, basert på youtube vidoer du har sett , av et spill som ikke er gitt ut ? Er du ikke helt rett i hodet ?

kalles erfaring. Jeg kjøpte aliens: colonial marines.

 

Bare pre order watch dogs du så ser vi hvem som er rett i hodet.

Du kan ikke basere den eventuelle kvaliteten til Watch Dogs på Colonial Marines...det må du vel skjønne? De to spillene har ingenting med hverandre å gjøre! Du har muligens erfaring med spill, men du har ingen erfaring med logikk og objektivitet, det er ihvertfall sikkert.

Muligens blir det dårlig, men det er alt for tidlig å si noe om.

 

jo, begge ble hypet og så bra ut fram til det ble avslørt.

 

du har erfaring med personangrep

Lenke til kommentar

 

jo, begge ble hypet og så bra ut fram til det ble avslørt.

 

du har erfaring med personangrep

 

Haha, de siste postene dine i denne tråden er rett og slett tåpelige. Jeg forstår godt at du er butthurt etter å ha forhåndsbestilt Aliens: Colonial Marines, men det gir deg ikke "erfaring" som du kan bruke for å dømme spill etter trailere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Du sier at et spill som ikke er gitt ut , er veldig buggy , før det er gitt ut, basert på youtube vidoer du har sett , av et spill som ikke er gitt ut ? Er du ikke helt rett i hodet ?

kalles erfaring. Jeg kjøpte aliens: colonial marines.

 

Bare pre order watch dogs du så ser vi hvem som er rett i hodet.

Jeg regner med du ikke baserer all din erfaring med spillkvalitet på A:CM. Da bør du også vite at mange av spillene som blir utsatt ikke blir dårlige likevel. Les deg opp på spillenes historie etter år 2000, for eksempel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX

da blir det piratkopi, hater at dem pisser på fans...

 

Så du foretrekker et spill som ble pushet ut i tide til julesalget over et spill som faktisk er ferdig i skaperens øyne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...