Gå til innhold

The Witcher 3 kjem ikkje før til neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kjipt, ettersom det kanskje er det eneste spillet jeg virkelig gleder meg til i år. 2014 ser ut til å det tammeste året på lenge.

 

 

Hva slags spill spiller egentlig dere til daglig? Ser det er flere i tråden som synes det samme. Det kommer ikke akkurat 100 gåsimulatorer i året, og ikke har noen av dem vært spesielt interessante heller, bortsett fra Morrowind, (og til dels Fallout New Vegas) og det begynner å bli mange år siden det kom.

 

Av det vi har sett av spill som kommer i år, og har kommet, så hadde Twitcher 3 slitt med å komme seg inn på topp 50-lista over årets beste spill, i det som ser ut til å bli det beste spillåret siden tidlig på 2000-tallet om alle spillene som kommer i år innfrir.

 

 

Ok. Få se en liten liste da.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som er problemet. Det er jo alt for mange spill som selges billig og hoper seg opp i gamernes samlinger og alt for liten tid til å komme igjennom dem ? Så lenge de ikke går konk og må avlyse hele greia kan de utsette det 3 år til for min del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

2015 kommer til og blir et helvetes år.

Og slutten av 2014, kommer an på hvor heldige vi er.

Dragon Age blir sikkert og utsatt fordi de skal konkurrere. Tror folk ser først nå hvor mye slit det er med Open world.

 

Metal Gear, Dragon Age, Final Fantasy 15, Ubisoft sitt spill og så The Witcher, alle har plutselig blitt åpen verden.

 

Men se for deg alle disse store AAA spillene slippes ut samme året :O

Ikke for og snakke om alle Early acess spill som etter planen skal være ferdig i år 2015.

 

2015 kan bli gigantisk. kanskje det største gaming året ever.

Lenke til kommentar

Ingen problemer med at Witcher 3 blir utsatt. Ferdig og polert produkt er alltid bedre enn et uferdig et.

 

Det er ikke akkurat et problem med at det er for få spill på markedet. Mange, meg selv inkludert, har en betydelig haug med spill å spille gjennom, og nå får vi litt bedre tid til dette i tillegg til andre sysler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

En kan jo håpe at dette er en trend som flere utviklere gjør.

Og utgivere, *Host* E *Host A

 

Min far har kjøpt hvert fifa spill. og ikke et spill har fungert siden 2008 , han må starte på nytt hver gang han kommer til en fase i spillet. er veldig kjipt siden han ikke har nett og at det er det eneste han spiller.

 

Men nå har det bare blir enda verre, nå kan han ikke starte en kamp engang i Fifa 14. fy faen for noe møkka dritt.

 

Forstår ikke hvordan denne serien eksisterer engang!

Jeg skulle hjelpe han med og vise klipp fra andre personer, og vise at han trengte nett for og oppdatere, men tror du pokker ta meg ikke at de selv endte opp med samme problem.

 

Basicly så betaler vi EA 500 kr for hvert spill , og ingenting fungerer.

 

 

Sims 3 fungerer ikke (bugs) Fifa fungerer ikke (bugs glitch) tenk hvor mye penger vi bruker som kunne gått til early acess spill. som bare krever en ti del av summen..

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Var vell egentlig ålreit detta her da. Kjøpte meg Dark Souls for et par dager siden. Da jeg hvert fall får litt tid til og tenke, storkjøp av ny pc osv. Synd, hadde virkelig sett frem til dette i år, som det beste rpg'et også! Men tiden vil hjelpe på, garantert! Får håpe de takler open world på best mulig måte, har satt meg litt skeptisk til det av at de har manglende ærfaring på det feltet. Men de har alltids tatt sine spill med de beste ambisjonene og et hjerte rettet mot fanbasen.

Lenke til kommentar

Spillet blir jo gigantisk (50 ganger større enn TW2), og om de derfor trenger litt mer tid på å fiske ut bugs og andre feil så må de bare gjøre det. Klart, kipt å vente, men det blir verdt det.

Er man sulten på rollespill i Q4 2014, så kan man jo heller ta en titt på Pillars Of Eternity.

Lenke til kommentar

 

 

Kjipt, ettersom det kanskje er det eneste spillet jeg virkelig gleder meg til i år. 2014 ser ut til å det tammeste året på lenge.

Menmen. Spillet blir nok fantastisk.

exactly, var det eneste spillet i 2014 som så bra ut, og så fucker de oss

Så du vil heller ha ett uferdig spill fullt av bugs problemer enn et som er polert og hvor de fleste problemer er borte ?

 

 

Vet ikke om det var rettet til meg, men spesielt smart spørsmål var det ikke. Såklart vil jeg ikke ha et uferdig spill. Jeg vil ha et fantastisk spill, som faktisk kommer det året de sier det skal komme. Enig i at en forsinkelse er bedre enn et dårlig spill, men det aller beste er jo om utviklerne faktisk holder det de lover. Er du ikke enig?

 

Ellers skulle jeg gjerne sett denne listen din Radiohodet. Jeg mener selv jeg er ganske oppdatert på hva som kommer i år, så jeg er virkelig spent på å se hvilke 50 spill som er mer lovende enn Witcher 3.

 

EDIT: Ser gjennom en liste over kommende spill nå. Urk. Er småinteressert i inFamous og Trials Fusion. Dragon Age 3 er jeg skeptisk til, men skal gi det en sjanse. (Hvis det i det hele tatt kommer i år). Destiny driter jeg i. Ellers er det lite bra, og det lille som finnes er unconfirmed.

 

Ser ut til å bli et kjpt år indeed. Men sånn er det ofte det første året etter nye konsoller har kommet ut.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

 

 

Bedre med kvalitet som kommer sent fremfor dritt som kommer tidlig.

Bedre med kvalitet som kommer tidlig, framfor dritt som kommer sent.

 

AtW

Det er skjeldent alternativene du har.

 

 

Er det så sjelden? Alle antar at utsatte spill får bedre kvalitet, men er det riktig? Stadig utsatte spill virker for meg heller å ha dårligere kvalitet enn det motsatte.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

 

da blir det piratkopi, hater at dem pisser på fans...

What?

 

Du skal altså pisse på en av de få utviklerne i verden som ikke bruker DRM på spilla sine,

når man heller burde støtte dem....

får se, kanskje om det får 90+ på metacritic så fortjener de penga

Svært få spill som får 90+ på metacritics er bra , er bare kommersielt søppel som regel,,,

bare Out of the Park Baseball 2007

Lenke til kommentar

 

 

 

Kjipt, ettersom det kanskje er det eneste spillet jeg virkelig gleder meg til i år. 2014 ser ut til å det tammeste året på lenge.

 

Menmen. Spillet blir nok fantastisk.

exactly, var det eneste spillet i 2014 som så bra ut, og så fucker de oss

Hvordan i alle dager går det an å bli så forbannet av en enkel notis? "OK, da kommer det ut i februar istedet? Greit da vet vi det." var mine første tanker

 

Ettersom CD Project RED mistet et par viktige utviklere tidligere i år er burde det jo heller ikke komme som en overraskelse at spillet forsinkes med en 3-4 måneder ekstra.

fordi dette er en ny trend, hype opp et spill og gi et årstall, for å så utsette det et år.

 

handler sikkert om økonomi, så er ikke et bra tegn

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Bedre med kvalitet som kommer sent fremfor dritt som kommer tidlig.

Bedre med kvalitet som kommer tidlig, framfor dritt som kommer sent.

 

AtW

Det er skjeldent alternativene du har.

Er det så sjelden? Alle antar at utsatte spill får bedre kvalitet, men er det riktig? Stadig utsatte spill virker for meg heller å ha dårligere kvalitet enn det motsatte.

 

AtW

Nettopp. Bare se på watch dogs, dette spillet kommer til å være elendig og det ble utsatt. Utsettelser er bevisste markedsføringstrategier for å tjene mest penger, og de driter i fans.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Bedre med kvalitet som kommer sent fremfor dritt som kommer tidlig.

Bedre med kvalitet som kommer tidlig, framfor dritt som kommer sent.

 

AtW

Det er skjeldent alternativene du har.

Er det så sjelden? Alle antar at utsatte spill får bedre kvalitet, men er det riktig? Stadig utsatte spill virker for meg heller å ha dårligere kvalitet enn det motsatte.

 

AtW

Nettopp. Bare se på watch dogs, dette spillet kommer til å være elendig og det ble utsatt. Utsettelser er bevisste markedsføringstrategier for å tjene mest penger, og de driter i fans.

Det kommer til å være elendig? Hvorfor? Har du prøvd det? Nylige spill fra Ubi Montreal: Farcry 3, Tom Clancy: Blacklist, og AssCreed: Black Flag. Var de elendig? La oss se deg begrunne det utsagnet.

Lenke til kommentar

Storkoste meg med de to første spillene, så selvfølgelig er det litt kjipt at neste spill blir utsatt. Men samtidig så ser jeg ikke noe problem med det. Har nok av andre ting å henge fingra i, og CD project har ikke akkurat skuffet meg før. Og om savnet etter Geralt blir for stort så har jeg bøkene på hylla :D

 

Men det å påstå at et hvert spull som blir utsatt er dårlig syns jeg er en direkte tåpelig kommentar. Å bruke det argumentet for å piratkopiere et spill syns jeg er forkastelig.

Lenke til kommentar

fordi dette er en ny trend, hype opp et spill og gi et årstall, for å så utsette det et år.

handler sikkert om økonomi, så er ikke et bra tegn

Det er ikke en ny trend å komme med justeringer på når en jobb ferdigstilles, dette har vært gjort i mange hundre år.

Forklar meg gjerne hvordan det skal være økonomisk lønnsomt å betale et helt utviklerstudio på 50+ mann i tre måneder framfor å lansere spillet litt tidligere og kutte på innholdet, for jeg forstår det absolutt ikke. Når du først er i gang vil jeg gjerne vite hvorfor et spill ha en gitt score på metacritic for å være verdt å spille

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...