AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hei! Har barbert me to ganger før og etter jeg har tatt på klær så stikker det mer enn stikkelsbuskhelvete... skal sansynligvis ha meg på lørdag å vil slippe en skog rundt kæxxen... Men hva kan man gjøre for å slippe den forbanna stikkings? Takker for alle svar! Anonymous poster hash: 3e456...018 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Barber i dusjen, bruk skum/gel og barber i hårretningen. La høvelen gli over, ikke press hardt. Har du en del hår så kan du klippe litt først med saks. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Hehe, jeg barberer ballene tørt, synes det funker mye bedre. Det eneste som er viktig er skarpe blader! Anonymous poster hash: a842a...33a Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hvordan løpe 5-mila uten at det gjør vondt i beina og kroppen? 4 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 1. Skaff deg en ok barberhøvel. 2. Skaff deg et bra barberskum, jeg kan ikke gå god for first price 3. Ta deg en dusj, vask området med såpe 4. Tilfør barberskum 5. Nedadgående bevegelser 6. Skyll, gjerne i litt kaldt vann, men er ikke så farlig. bruk gjerne såpe 7. Ha eventuelt på litt babyolje. Mer inngående: How to shave your pubic hair Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hei! Har barbert me to ganger før og etter jeg har tatt på klær så stikker det mer enn stikkelsbuskhelvete... skal sansynligvis ha meg på lørdag å vil slippe en skog rundt kæxxen... Men hva kan man gjøre for å slippe den forbanna stikkings? Takker for alle svar! Anonymous poster hash: 3e456...018 Skarp skarp skarp skarp barberhøvel. Vær forsiktig og bruk laaang tid. Om du aldri har gjort det før stuss plassen først. Bruker selv aldri barberskum og synes at litt vann er nok, men ser at andre her anbefaler det Om du forhaster deg kan hårroten bli betent og det ser ut som du har kviser i hele skritt-området (Ikke sjarmerende) Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hvorfor shave? Når trimming både ser bedre (normalt) ut og man slipper det du snakker om? Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hvorfor shave? Når trimming både ser bedre (normalt) ut og man slipper det du snakker om? trimme noen plasser og shave andre plasser er det som ser best ut i hvert fall. Å ta alt sammen er ikke å anbefale. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2014 Problemet er jo ikke nødvendigvis å få det helt glatt, for her er det vel bare litt øving som skal til. Problemet er når det begynner å vokse ut igjen, for da blir det jo som å legge grovt sandpapir fra biltema mellom pungen og beina. Det skraper og stikker noe helt jævlig, og det eneste som hjelper er å gå rundt og se ut som man har bæsja i buksa. Man kan jo ikke akkurat ta med barberhøvel på jobb for å holde det i sjakk heller, og det vokser jo fort nok til at det blir et problem allerede neste dag. Siden jeg ikke har dame så driter jeg i å barbere der nede. Synes det er mer ubehagelig å være nesten nybarbert enn å gå rundt med litt busk og kratt der nede. Rydder kanskje bort litt skog med saks en gang i blant, men lar det bevisst være litt lengde for å unngå denne sandpapirfølelsen. Hvor mye busk er det "lov" å ha egentlig? Anonymous poster hash: 86541...055 Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Hvorfor shave? Når trimming både ser bedre (normalt) ut og man slipper det du snakker om? trimme noen plasser og shave andre plasser er det som ser best ut i hvert fall. Å ta alt sammen er ikke å anbefale.Nei det å ta alt er hvertfall ikke bra. Men bruker man en trimmemaskin på det aller korteste på pungen så blir det bra. Altså uten å sette på kam på maskinen. Også kan man trimme det ned til noen få millimeter ellers. Kommer litt an på hvor mye hår man har på resten av kroppen. Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Problemet er jo ikke nødvendigvis å få det helt glatt, for her er det vel bare litt øving som skal til. Problemet er når det begynner å vokse ut igjen, for da blir det jo som å legge grovt sandpapir fra biltema mellom pungen og beina. Det skraper og stikker noe helt jævlig, og det eneste som hjelper er å gå rundt og se ut som man har bæsja i buksa. Man kan jo ikke akkurat ta med barberhøvel på jobb for å holde det i sjakk heller, og det vokser jo fort nok til at det blir et problem allerede neste dag. Siden jeg ikke har dame så driter jeg i å barbere der nede. Synes det er mer ubehagelig å være nesten nybarbert enn å gå rundt med litt busk og kratt der nede. Rydder kanskje bort litt skog med saks en gang i blant, men lar det bevisst være litt lengde for å unngå denne sandpapirfølelsen. Hvor mye busk er det "lov" å ha egentlig? Anonymous poster hash: 86541...055 Aldri erfart stikking osv der nede, tar det litt under én gang i uken. Kanskje jeg rett og slett bare har mykt og glansfullt Wella-hår på pungen; hvem vet.. Lov å ha afro, man blir ikke arrestert av den grunn Meen tviler på at mange jenter synes det er attraktivt med særlig mye mer enn et par centimeter, og da helst ikke overalt på selve sekken eller oppover skaftet.... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Man kan ha mange grunner til at man ønsker å være anonym på et diskusjonsforum og det skal ikek diskuteres rundt årsakene til dette. Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1..Dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging§ion=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Hvordan løpe 5-mila uten at det gjør vondt i beina og kroppen? Enkelt. Man løper ikke 5-mila Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hvorfor shave? Når trimming både ser bedre (normalt) ut og man slipper det du snakker om? Godt spørsmål. Tror mye ligger i hvilken legning man har, eller om man ønsker å fremstå som mer feminin. Det er utvilsomt noe prepubertalt over en mann med glattbarbert skritt. Det gjør mannen mindre maskulin, noe mange homofile setter pris på. De fleste kvinner derimot tror jeg vil foretrekke en velfrisert fremfor en glattbarbert. Dette har vært en trend i homofile miljøer i en årrekke, som enkelte heterofile tenåringsmiljøer i sin usikkerhet har adoptert. Vi ser denne trenden sammen med guttesminke, hårstyling og overfokusering på klær og mote. For de fleste kvinner er dette turn-off. De færreste kvinner ønsker konkurranse fra en mann om å være den vakreste prinsessen. De fleste gutter vokser av seg dette etterhvert som de blir voksne og sikrere på seg selv. Hvor mye busk er det "lov" å ha egentlig? Anonymous poster hash: 86541...055 Det kommer an på hvor mye du har i utgangspunktet. Er du normalt behåret, så er det ingen grunn til å gjøre noe frisering der nede. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Denne stikkingen du opplever når hårene vokser etter at du har barbert deg er ikke mulig å unngå - du kan enten venne deg til den eller la være å barbere deg. Den kan minimeres ved å kun barbere medhårs og ikke mothårs, men så vil resultatet heller ikke bli like glatt som hvis du barberer mothårs. Jeg tar brasiliansk voksing, noe som fjerner håret med roten. Det blir litt stikking av det også når håret vokser ut, men ikke på langt nær så mye som det ble da jeg pleide å barbere meg. I tillegg er det greit å kunne ta friseringen en gang i måneden i stedet for annenhver dag. Anonymous poster hash: b352d...869 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Bruker bare maskin og tar det over, samt stusser litt på det som er på selve utstyret. Klødde sykt i starten og stakk,men dette går jo over etter en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå